butterfly.

jennybird alcantara tarankula karate kit

kendi yasam alanimi birazcik gecer gibi olunca,sanki görünmez lazer tuzaklarini yakalanicam,o seyler de beni hemen en yakin karakola ihbar edecek gibi hissediyorum.üstelik elimde henüz,camdan kare fanus icindeki o kocaman kasikci elmasi yok.onu almaya calissam belki haklisiniz,beni yakalamak icin cabalamakta.lakin yok ki benim öyle bir derdim.

rahat birakin.

uzak durun.

yorgunum,kalabalikta üzgün ve yalniz.

2 Yorum on “butterfly.”

  1. madalle dedi ki:

    yorgunum
    üzgün
    ve kalabalıkta yalniz.
    adem tarlası kafamın içi;
    üzgün ve kalabalıkta yalnız.
    anlamazlar.

  2. buyuveseker dedi ki:

    hmm o zaman hasat zamani geldi bize bir bicerdöver gerek!
    sonrasi katliam =)
    üzgünüm..
    kalabalikta yalniz.


Bir Cevap Yazın

