elma&armut

scan00095

Icinde büyü ve seker olan seyler..
b ile kacamak bulusmalar yabmak ;p
Güzel olmak cook güzel olmak..otobüs duraginda bile fotojenik durmak..
durup durup gülmek..kumpir yemek..kirmizi bileklikler..
gökyüzünde pamuk bulutlar..birilerine dik dik bakmak..
hayran hayran bakilmak..fondü yiyememek..fotograflar cekmek.
otobüse binmek..ukala olmak..aramizda bizi kimsenin anlamadigini bile
bile inadina konusmak..kendi kendimize sebeklesmek.. Ela gözlerimizi
günesten kirpistirmak..jelibonlu pastalar yabmak.. süpper masalar
kurmak.. acaib nefis yemekler pisirmek.. türk kahvesi icmek..
elma kafa,armut kafa olmak.. ben onu o beni pek bi seviyor olmak..
birbirimize hediyeler vermek.. elma dersem cik armut dersem cikma.
serbet gibi tatli seyler iste wiymiyviymiywiy  =)

3 Yorum on “elma&armut”

  1. madalle dedi ki:

    hastayım sana
    gerçekten.
    devamı sonra vanilla:)

  2. buyuveseker dedi ki:

    ben de Sana hastaimm ondan ”vanilla” iste vanilla’mmm :B

  3. madalle dedi ki:

    oy cok debrestim ben.
    herseyin defolmasi ve bunun beni huzura bogmasi.
    aman ne aci!


Bir Cevap Yazın

