Selimoloji.

bir adam binbir tane şey demek olabilir.

Sevgili Selim;

Ahh Selim ahh.. 23 yasimin Selim’i ve bir sonraki 23’ümün de. Ne bakilasi,ne sevilesi,ne begenilesi,ne kenarda kalmis, ne merak edilesi,ne cok konusan,ne cok düsünen, ne cok kitap okuyan, ne kültürlü,ne entellektuel, hep yalniz olmaktan ve de hic yalniz olamamaktan korkan bir adamsin sen böyle? Sen nasil bir adamsin? Allah’in belasi bir mutlulukla ne mutsuzluk icinde yüzen bir adamsin sen ve ben seni ne cok seviyorum böle bir bilsen,bilemiyosun ki.Hic bilemiyeceksin.Oldugun yerden hic cikamiyacaksin.Birak duymayi,görmeyi, konusmayi…bilmiyorsun bile beni.Zamanlarimiz birbirine öle zit,öle uzak ki.Ben burdayim sene sanirim 2009 ben hâlâ tarih atarken 2008 yazsam bile.Aylardan da subat olsa gerek.Bahari bekliyorum ordan biliyorum.Yoksa aylardan bile haberim yok.Senin zamanindan hic haberim yok.Genlerimiz belki gezegenlerimiz bile farklidir bilmiyorum.Son 5 aydir seninle mesgulum.Arasira seni ihmal ediyorum galiba,özür dilerim.Ama inan ki, bu seni cok sevmemden.Tek tek,cümle cümle ve heb daha cok merak ederek düsünüyorum seni.Selim diye bir dönemec noktam var.Tek bir cümlemsin benim. Aptallar gibi büyümeyen ve tutunamayanlardan baksa kimselere görünmeyen birseysin sen ama ben seni görüyorum görmeyi birak seviyorum.Bak bir de biliyor musun?Sen kimsenin bilmedigi bir sir gibisin. Böle yüzümde muzurca bir gülümseme olusuyor seninle ilgili birseyler düsündügümde.Ne ulasilmaz,ne bulunmaz,ne dünyada bikactane kalmis nesli tükenmis bir adamsin sen böle?Acaba kac yasindasin simdi? Kac tanesin? Kac sey birden vardir aklinda? Kaci seni gercekten üzüyordur ve kacinci sirada ben varim? Hic bilmedigin seyleri de düsündügüne eminim cünkü.Sen benden habersizken ben seni öle iyi taniyorum ki.”Icimdeki Kont Dracula’lari gün isigina cikarayim da toz olsunlar” diyosun ya,ben de cikarsam icimdeki Kont Dracula’lari yüzündeki o alayci gülümsemeyle bakmazsin bana degil mi Selim? “Bu da bütün kadinlar gibi” demezsin ya da “kadinlar da espri yapabiliyor artik nerdesin be Selim” demezsin degil mi Selim? Evet Selim hayatimiz;hayatimizin romanidir ve yüzyil uyuyan bir adam bile olsan ben seni seviyorum Selim. “Ben rezil biriyim ve rezilligimi biliyorum” dedigini duyar gibiyim inan ben de öleyim.Bütün kitablarin önsözlerini okuduguna göre benim icin bir önsöz yazarsin belki.Baska kiz arkadaslarin olmasin,kimse seni ben kadar sevmesin,ve sen kimseyi ben kadar bilme.Benden haberdar olmadigin kadar kimseden haberdar olma! Bunlari okusan ne dersin bana merak ediyorum Selim? Ne dersin? Utanirsin bakamassin yüzüme.Sen biriyle evlenirsen sönen tüm isiklari yakmis olursun ama sen isiktan hoslanmassin ki.Sonra da aski inkâr edersin.Bazen karsindakini alt etmek icin bir seye inansan hatta asik bile olsan aksini savunursun degil mi Selim? Ahh ne de tatli konusursun.Seni daha fazla mesgul etmek istemiyorum Selim’cigimm,tekrar gelicem.Su anda nerdeysen orda bekle beni olur mu Selim? Olur mu ? Sadece sunu bilsen bile yeter bana; Sen benim Don kisot’umsun.
nokta.

2 Yorum on “Selimoloji.”

  1. madalle dedi ki:

    sayın fragiLe;
    bol şerbet aşkına emin ol, taş çıkartır bu ruhiler geri kalan ademler’e.

  2. buyuveseker dedi ki:

    tesekkür ederim Sayin madalle..
    Selim der ki ; Beni ya simartin ya da kapi disari edin !
    ben onu dünyanin en simarik Selim’i yapicam daha bundan haberi yok ama az kaldi.
    bekle beni Selim ♥


Bir Cevap Yazın

