Kirmizi kediler.

hedi,kedi,cat,cats.

Sefkat istemiyorum,gösterme.Ölür gibi yalnizim gelme ve artik git
cirpinma.Yüzüne bile bakmiyorum.Yalvarma,sayiklama,heceleme,
 anma beni,unut kelimelerim yok.Hic demedim say.Yak ne varsa sil,
carp duvardan duvara paramparca et.Didikleme,sorgulama öldür beni,
ruhumu,bedenimi bitsin.Kirmizi kediler geldi.Sustular önce,
sonra bana aldigin kirmizi kolye tasma gibi gecti boynuma.
Artik bogma sessiz ol.Kapanmayacak yaralari kapama.
Görme kabuslarinda,hatirlama kurtul benden.Tadinda kalsin.
Bunaltma,sıkma,vesvese verme,zaten deme,böle olsaydi deme,
Sen olsaydin yanimda hic deme.Yokum anla.Yön arama,pusula yok.
Bulma beni,bulusturma.Bana gelmenin yollarini arastirma.
Kirmizi kediler gibi,yanimda kalakalma uzaklas.Molekullerimi
ayir birbirinden.Sehrime gelme.Yürüdügüm yollara ayak basma,
baktigim yerlere gözünü degme.Benim sözcüklerimi rahat birak.
Herkes gibi siradan yab beni.Hickimse kadar özel yab
Nefes al,nefes ver,gözünü kapa,gözünü ac.Kafandaki düsünce
bulutlarini,sözcük balonlarini dagit.Bir sigara yak.
“Bazen nabarsan yab olmuyor” de ve arkana yaslan.10’a kadar say.
Simdi öldün (m)!.

Bir Cevap Yazın

