hayat güzel-mis.

matibo,kokain,kiraz,kızıl saç,28 geçiyor.

Ellerim kaniyor sefilligimden.
Kalemlerimi avuclarima batirdim.
En son neyin kokusunu duymustum.
İcimdeki cesetlerin mi?
Bazen damarlarim dügümleniyor.
Kerpic kadar saglam bedenim.
Sen her vurdugunda,parcalaniyor.
Siziyor ince ince kum,kil,toprak,tas…
İskence görüyorum.
Hayallerle dolu kuyuda,
Kime ait oldugunu bilmedigim kemikler.
Bitememis birsürü hikâye.
Bitirilmemis,fazlaca kirlenmis.
Görünmeyen yaralari,nesterle kaziyorum.
Hic temiz ve dürüst degil.
Kan bile yok.
Bildigim aci evvelkiler gibi.
Gemi batmasin diye,
Tüm agirliklari atiyorum.
İlk senden basliyorum.
Seninle beraber ben de sudayim simdi.
Tuzlu,aci,yakiyor bogazimi.
Tükürdügüm seyleri mi yaliyorum ?
Birilerinin hikâyesi bana degiyor.
Derim catliyor,bir sey kapliyor beynimi.
Yüksek basinc,usulcacik kalbime iniyor.
Tirnaklarim kendiliginden sökülüyor.
İlmek ilmek cözülüyor birikintiler.
Ellerimden su gibi akiyorlar.
Denizde ne cok kan var mavisini göremiyor gibiyim.
Korkma! Ben bilmistim.
Lime lime olacagini her seyin.
Polenlenmis adice sözler ucusuyorlar.
Rüzgârlar bir yandan.

Arilar diger yandan dagitiyolar.
Zihin,hücre, organ,doku,deri,sinir uclari…
Dagildilar,yapistilar,tükürüklerime kadar.
İpimi bagladigim dallar cok ince.
Düsecegim ucurumdan asagiya.
Serilecek bedenim sere serpe.
Kirmizi olacak üstüm.
Cigerlerim patlayacak.
Cürüyecek her zerrem.
Dokunacak yilanlar,ciyanlar,
Bakteriler,böcekler, fareler…
Kemirecekler bastan ayaga beni.
Hissedecegim,dürüstce olacak her sey.
Tükürecegim ama sesimi cikarmayacagim.
Her seye herkese sanki sen gibi,
Saldiracagim elimdeki falcatayla.
Yasanmisliklarin hatirina.
Sol elimin iki parmagi sakagimda,
Rus Ruleti oynar gibi.
Bang bang! he shot me down!
Ama bir mermi dolu biri bos.
Normalden biraz farkli.
Kolay ölebileyim diye.
Sen öldürdün sira bende.
Aptal miyim yoksa cesaretli mi?
Budala miyim yoksa kahraman mi?
Muzik cok siddetli.
Konsantremi bozuyor.
Heryer karanlik,isik hüzmelerini göremiyorum.
Ayakta bile duramiyorum.
Pelerinli büyücü karsimda.
Cuvalinda buyuveseker var sansam da..
Aslinda bu uydurma bir hikâye sadece.
Vale,kiz,papaz,hebsi bu.
Saatteki pili cikariyorum,
Sonra bütün zamanlari ortadan kaldiriyorum.
Alfabedeki bircok harf eksik.
İcime bakiyorum büyütecle günes isiginda.
Sesleniyorlar icerden artik zaman geldi.
Daha cok bagiriyorum,avazim cikmadan.
Sürünmeden sürünüyorum.
Haritalar masanin üstünde simdi.
Kaptan yüksek sesle “yelkenler fora” diyor.
Tam hiz rotamiz yerindibi.
Herkes saka yabiyor sansa da.
Ben ona inaniyorum,hic kimseye inanmadigim kadar cok.
“Kurtuluyorsun” diyorum.
Bütün heves,istek,arzu,yanlis,dogru…
Gömülsün istiyorum benimle ölmeden.
Agzima dolduruyorum söyleyemedigim sözleri.
Avuclarimda yerine ulasmamis iadeler.
Sirtimda kendime yük ettigim kamburlar.
Midemde durub duran hazimsizliklar.
İgne iblik, birkac gönüllü dikeceksiniz beni.
Dudaklarimi birbirine dikin.
Ellerimi de parmaklarimdan birbirine.
Mideme de tas doldurun öle dikin.
Kimsenin bilmedigi bir yerden,
Sonsuz bir bosluktan asagiya birakin.
Umutsuzluk,yokluk,bosluk cukuruna.
Keman daha hizli calsin.
Bütün flutler üflensin.
Saksafon,viyolonsel,
Ziller,piyano,akordeon…
Orkestra daha hizli daha canli.
Ses cok olmali,okyanusla sinirli kalmamali.
Gökyüzünde ucan her kus bu sesi duymali.
büyü yok.
seker yok.
büyü ve seker yok.

nokta.

Bir Cevap Yazın

