Bunlar olmadan istemiyorum ölmek.

Bütün kelimelerimi versem sana,

Egriliklerin hebsini düzeltsem,

Bögürtlen tarlasinda mora boyasam seni.

Allarla süslesem.

Yüzüne bulasan pudingi silsem,

Saclarini tarasam,

Üsüme diye örtünsem sana,

Battaniye örsem.

Bütün renkler olsa icinde.

Kulagina sarki söylesem,

Kimsenin kapisini bulamayacagi bir dünyada,

Kapilarimizi sonuna dek kapatsak.

Ben sana kuslar gibi ötsem,dans etsem,

Ates sönene kadar konussak durmadan.

Yoklugunda naparim diye gece 3’te canim önünde sigara icsem,

Biri bitmeden öbürünü söndürsem.Ötekini yaksam.

” Uyumadin mi sen canimm? ” dediginde,” bilmem uyudum aslinda” desem.

Sana yalan söylemeyi beceremesem.

Yüzünü izledim desem,tek tek cizdim aklima kirpiklerine kadar seni desem.

Gülsen,cocuk gibi basimi oksayib,kolunun altina alsan beni.

” Budala! gitsem bu seninle olur ancak.” desen.

” Bavula sigacak kadar kücük degilim ki ben deli.” desem.

Gülüssek,daha bir güzellessek.

Bunlarin hicbiri olmadan ölmesek.

Diyemediklerimle,duyamadiklarimla böyle olmasin.

Bunlar olmadan istemiyorum ölmek.

Son ana kadar el ele tutusmaktan, ellerimiz kan olana kadar.

Ölmek istemiyorum.

2ve2,2ve1

Bir Cevap Yazın

