yok annem yok.

ooo 

Sasirmami mi bekliyorsun? Neden sasiriyim?

Sen zaten sapsalsin tekisin.Beni sasirtamassin ki, sasiramassin da..

Sekil itibariyle buna musait degilsin.

Sebeklesmene gelince, ne kadar da basitsin.

Simdi biraz keman sesi birazcik da flüt.

Yok hayir hayir daha kuvvetli üflemelisin.

Sol elinin yüzük parmagini sıkıca bastir.yoksa catlak sesler cikar.

Yanlis hatirlamiyorsam,sende bir de renk körlügü vardi degil mi?

Renkler önemli degil de ne görebiliyosun ki sen ?

Her seyin körlügü,kütüklügü var sende.

Simdi ben senin agzini burnunu kirsam,

kan kirmizisi olan yüzünü ne renk göreceksin? civciv sarisi mi?

Gömleklerini senin üstündeyken ütülesem mesela,

en azindan dügmelerini yanlis ilikleme olasiligin kalmamis olur.

Bak bunlar heb seni düsündügümden..

İcimdeki siddet tavan yabmis,üzgünüm elimde degil.

Direge baglasam seni. korkma kizildereli olacaksin..

sonra etrafina kocaman odunlar yigsam..

benzin de dökelim daha eglenceli olur.

Caksam kibriti piuww.

Bir anda etrafinda yuvarlak bir ates halkasi olsa.

Korkma korkma cember ceviriyosun farzet.

Bir zamanlar kalbin de böleymis ya hani

O ani sana yasatmak istiyorum belki.

Bak bunlar heb seni düsündügümden.

Sirada gökdelen var.Üstündeki helikopter pistine ciksak,

Ben arkandan itelesem mesela,

Korkma korma ucuyorsun farzet.

Bir zamanlar bulutlarin üstündeymissin ya hani,

Bu onun kaldigi yerden devami hayatim

Ne diyodum he bunlar heb seni düsündügümden.

Vee en sevdigim oyun körebe!

Ben cukur kazarken sen de bir sigara ic.

Epey bi derin olmali ki, cikamamalisin.

Bir zamanlar icinden cikamadigin bir sevgin varmis ya hani.

Kendini unutuyormussun,cok mutluymussun.

Simdi bana dogru gel gözlerini bagliycam.

Sen ebe ol ben sevmiyorum biliyosun.

Ay canimm dikkat et de düsme cukura olur mu ?

Bir.iki.üc bu taraftayim gel.

Bikac adim daha simdi saga dogru bir adim daha.

Tühhh cukura düstün.

Ellerim kaniyana kadar toprak aticam üstüne.

Artik görünmüz oldun kapladi seni mezar.

Sardi sarmaladi.

Bir zamanlar böle pamuklara sarilip sarmalanmissin ya hani.

Elimde kurek uzunca bakiyorum mezarina.

Sen ölmüssün ama ben agliyamiyorum bile.

Bir kova su döküyor,birkac cicek ekiyorum.

Umarim cabuk cürürsün.

Bir dahaki gelisimde kokunu duymak istemiyorum.

Nefesin.Sesin.sözün.yüzün.elin.derin.izin kalmasin.

wiymiyviymiyviyy.

Nokta.

18 Yorum on “yok annem yok.”

  1. erkandemir dedi ki:

    o ölmüş ve sen ağlamıyorsun bile.
    bir kova su var elinde ve çicek büyütüyorsun.
    sanırım çabuk çürümüş.
    bir daha gitme imkanın da kalmamış,
    eli, sesi, sözü, yüzü, derisi, izi kalmamış. sökülüp atılmış poşetlerle.
    kediler yemiş derileri,
    wiymiymiy.

  2. buyuveseker dedi ki:

    ölesiye yalvariyordu beni öldür, beni öldür, beni öldür matmazel die.
    Bütün gün uyusam mi uyusam nolur..
    Bütün gün ölsem mi ölsem nolur..
    Bütün gün sövsem mi sövsem nolur..
    Bitsin artik bitsin nolur..
    bunlari mirildanirken,öldürmüsüm onu.
    hemen anlamadim öldügünü,nefes almadigini anlamak biraz zaman aldi.
    kediler de kirintilari tobladilar.
    muhtemelen derileri yedikten sonra kusmuslardir hayvanciklar, adi ve berbat bir tadi wardir bence öle ademlerin :=)

  3. madalle dedi ki:

    söktün de elinde kaldi mi peki o adi ademelmasi?
    söyle bakalim bol serbettin.

  4. buyuveseker dedi ki:

    cok bilmis benekli dana.
    benekli danalar familyasinin yasayan tek uyesi.
    düsünen inek;
    Seni bi serbetime bogarsam;
    gulû gulû gulû diye efect yabar,
    sag elini 3-2-1 die yukari kaldirir,
    serbetin üstünde minik nefes baloncuklari cikartir,
    sonra da yavas yavas bogulursun.
    konusma bitmistir.
    âdabini bozmadan uslu uslu dur kendi blogunda..

  5. madalle dedi ki:

    ama.. ben..
    ıımm. ke.mm. küm.. err… sey. a..ma.

    pekâla serbettin.
    o serbetin üstünde cikan minik nefes baloncuklari, cizgiromanlari aratmayacak konusma balonlarina döner.. döner de kacamazsinn. cümlelerr..

    senin icin biten sey, bana henüz baslamistir.
    duramam.
    himhim.

  6. buyuveseker dedi ki:

    Sen bana baksana hele, serbetsiz dana.
    icimden Senin agzini burnunu serbetlemek geliyo.
    bana öle kemküm,err,seyy öö,höö möööööö.
    bunlarla gelme.
    Seni tüm bunlardan men ediyorum.
    tüm su üstü baloncuklarini ve cümle baloncuklarini,tüm cizgiromanlari elinden aliyorum.
    hebsi benim.
    aksi taktirde.

    murnuna vurucam .

  7. madalle dedi ki:

    bu cirkeflige daha fazla katlanamam.. hayir..

    mâlum kacmak erdemdir.ademliktir.

    kackacc.

  8. buyuveseker dedi ki:

    hayir,
    kacmak bir sanat olub, biclik olarak adlandirilan bir konudur.
    onu suanda ele almak istemiyorum.

    Simdilik kacmana musade ediyorum.
    fakat nerde, ne zaman, ne sekilde, karsina cikarim ben bile bilmiyorum.
    o yüzden arkani kolla .
    bu Sana bir anne tavsiyesidir.

    yok annem yok.

  9. madalle dedi ki:

    karsima cikcagin günü ible cekiyorum..
    bise diyesim geldi ama. no.
    :M

  10. buyuveseker dedi ki:

    yesSs.
    de de hade desene desene hade de de hade de hade hade desene hade …
    desene kizimm.

    giyikk.

  11. madalle dedi ki:

    benim üstüme gelmeyin artik.
    veremem sana acilarimi anlasana. veremem.
    verem.

  12. buyuveseker dedi ki:

    görünen ve görünmeyen.
    cigerlerimi sömüren.
    beyincigimi kemiren.
    dalagimi sisiren.
    gölgemde beliren.
    Sen misin o gelen.
    ahh ulan verem.
    ben Sana ne verem icimdeki mikrobu verem.
    ne fark eder ki;
    Sen verem ben verem.

  13. madalle dedi ki:

    kafanizda, miidenizde, dnalarinizda fazla sayida verem bulundu.
    iadeler bu ay sonu, unutmadan. :M

  14. buyuveseker dedi ki:

    oldu mu yane
    ne war ki mani
    söylediklerim sahi
    kim kiminle be hane
    gelsen istemem
    gitsem dur deme istemem
    ayy tabe yaa Sen yoksun ya
    icimdeki baska bi olay mi ?
    yoksa beni saran verem mi ?
    ben gercegim Sen hain mi ?
    calismayan kafam
    yanan midem
    sayisi sürekli azalan dna’m
    ben neim ulan
    kukla mi
    yoksa kirmizi burunlu balyaco mu ?
    neyim ben ?

    kalbindeki degerim nedir bir kan bihtisi kadar mi !

  15. madalle dedi ki:

    ölcülemicek kadar degerlisin, ölcmeye kalkma istersen.
    palavradaninciler.incidennameler.

  16. buyuveseker dedi ki:

    kim akilli kim keriz ?

    etrafimizdaki sefalete bulanmis insanciklar,sadece geceleri olsa.
    gündüzleri cikmasalar inlerinden..
    aralarinda bizim anlamadigimiz türden bögürmelerle bögürüb konusmasalar..
    yok olsalar..
    buna da raziyim ben amma velakin olmuyor.

    birileri bunlarin yesil olan damarlarini mora boyamak istemis,
    sonra ici mor boya dolu siringa ile ici kusmukla dolu siringayla karismis ve
    sonuc : yasamaktan bogulucak kadar mide bulantisi.

  17. madalle dedi ki:

    kussunlar. onu da yapamazlar.

    “ayy cok igrencler, bu ne böyle damarlar, kanlar, kusmuklar.. kacalim burdan.” kackacc..
    sayin bulanik mideli adem,
    bkz: ayna.

  18. buyuveseker dedi ki:

    oww,tanrimm!
    bu inanilmaz Size suanda duydugum hisleri anlatamam kücük hanim.
    o kadar güzelsiniz ki; sizle hicbirseyi yanyana düsünemiyorum.Cünkü yaninizda sönük kalicak
    hersey.
    önce bu dansi bana lütfetmelisiniz,ince belinize sarilmaliyim.
    size o zaman anlaticam gözlerinizin güzelligini.
    daldigim hülyalari,siz olmadan göremicem rüyalari, o zaman anlatmaliyim..

    – taa ki dans bitene kadar,sonrasi malûm.


Bir Cevap Yazın

