hanzo kopegi.

you

Genelliklezevklerimizuyusmuyorbiliyorsunbebegimm.

Olmaz bu böyle olmamaliydi.

Ben aglamayi, sen terk etmeyi hic ögrenmemeliydin.

Agzini burnunu kirmaliydim.

Ayaklarindan dev bir dozere baglamaliydim.

Ellerini kelebcelemeli,gözlerini sislerle daglamaliydim.

Köroglu olub bin diyara nam salmaliydin.

Nesin ki sen 32 basli kör dana !

Cehennemlik zebani.

Cehenneme gitmeden zebani olabilen tek seysin sen.

Sen. obürü .ötekisi.berikisi. siz. Onlar. hebiniz.

Simdi yanin ayaklarinizin altindan magmalar fiskirsin da.

Acilsin kör olan 32 gözünüz.

Evet yeahhh iste sarki tam da burada basliyor;

Herkes baranoyak teyze.

Dogdugum yer eksisekizinci kat ama neyse.

Zebani olmadigimi anlamaz kimse.

Bir bakis son celse.

Forumda felsefe.

Esef edilince dönüsür fikirleriniz kenefe

Cartel misali hurafe.

Tobraga gider her cenaze.

Hazira konma, hedefi zorla.

Yorul ve horla.

Muslukta conta.

Konta gerilla 6000bar cekil laww.

Verdigim tohumlari ekin laww.

Fuat’a hörmetler.^^

ps.: anneme baslikta bana ilham verdigi icin tesekkür ediyorum.

ve madalle hicbirsey yabmasan da sana da tesekkürler.

4 Yorum on “hanzo kopegi.”

  1. madalle dedi ki:

    isim bu serbettin;
    hicbise yapmamak ve övgü dolu sözlere nâil olmak.
    unutma; ben cok iyiyim.
    nice nâillere.

  2. buyuveseker dedi ki:

    ben hamagima geciyorum.
    yelbaze ver bunlarin ellerine birer tane.
    sallasin dursunlar ki ; rahat uyuyabileyim ben.

    bu ne tatli bir bencilliktir bsbbd.
    Sence de öyle degil mi ?

    Sen de sunu unutma; ben Seni mutlu edemem.

  3. madalle dedi ki:

    kendini mutlu et bana o kafi veya kâfi veya kafî
    ya da ne ise iste..
    sen sec, ben yelbazemi aliyim.

  4. buyuveseker dedi ki:

    kâfi ve kafî mi ?
    oww mama nasilsa burdaki ince seyi de anlamicaklar..
    sonra ekrana bönbön bakicaklar..
    zavalli dicekler bize.
    bu salaklar ne dio dicekler..
    desinler.
    nanay.
    ne de cok egleniyoruz =)
    yelbazeni al.
    ben gelinlik bakmaya gidiyorum.

    geberikgelin.


Bir Cevap Yazın

