yanagina hatiramdir 5 parmak.

nnn

Kardesime bir tokat attim sesi 2 mahalle öteden duyuldu.

yüzünde 5 parmagimin iziyle gezdi durdu.

Sonra O da benim saclarimi cekti.

Ben de uzunca bir zaman basagrisi cektim.

3 Yorum on “yanagina hatiramdir 5 parmak.”

  1. madalle dedi ki:

    bi avuc kiraz yut, dönsün dünyan.
    gecer agrilarin.

  2. buyuveseker dedi ki:

    ben bir avuc bsbbd yutsam daha iyi olmaz mi ?

    kiraz felan nedir ki; Sizin bana yabtiginiz iyilikler ve gecirdiginiz agrilar yaninda.
    büyüksün madalle.

    saygiyla önünde egiliyorum.

  3. madalle dedi ki:

    yiha!
    ben de egiliyorum, birdirbir zamani.


Bir Cevap Yazın

