karbuz.kavun.kabak

sigara kavun karbuz gübre cicek kabak

Kucagimda kocaman bir tebsi var.Sag elimin kolayca ulasabilecegim yerde de koca bir bardak visne suyu.Tebsinin icinde birbirine küsüb sirtini dönmüs iki dilim kek var.yarisi kakaolu yarisi kakaosuz.Bana bunlar kalmis.üst dudagim visne suyu olmustur herhalde bakmadim ama eminim.Bakmadigim her seyin bende birazcik bakinca iz yabicani bildigim gibi,bundan da eminim.Yatagimin üstünde günlerdir cikarib giydim kiyafetler var birikmis yigin olmus.dag olmus, üzerine yaz kis erimeyen karlar yagmis.Uyurken üstüme serbilmisler.Farkinda olmadigim kadar farkinda degilim hicbirseyin.3 tane sigaram kalmis.düsünmekteyim 3’ünü birden mi icsem diye.Yoksa günlere,aylara,haftalara,yillara mi bölsem? ömürleri uzar mi sence? Tamam cevab verme nasilsa duyamicam s eni.Bunun üstüne en iyi ne gider 2 dilim karbuz .Sen hic karbuz yedin mi acaba,ayni koltuga kac karbuz sigar peki ? ya kavun koklayinca anlar misin tadini,rengini ? ya beni ? hic koklamadin ki nerden biliceksin degil mi? Birinci mucize la disparition.Ikinci mucize artik odanin icindeki her seyin bana büyülü gelmesi. Halloween icin kocaman bir kabak almaya param yetmedi o yüzden karbuzlari oyub kutlama yabicaz.Karbuzun icinden cikanlariysa tobraga gömücez gübre olsun diye.Daha sonra cicek yetistiricez orda ayni renkte,farkli kokuda birsürü cicek.Cekirdeklerini de ipe asib kurutmayi düsünüyorum.icini inciyle doldurur dolma yabarim.Sen de yersin.Canim kahve istedi,yab da icelim hadi.Cünkü bana zahmet olur.Ben de üstümü degistirib geliyorum hemen.Bu anin güzel olmasini istiyorum.Onuölümsüzlestirmeliyiz.

Bir Cevap Yazın

