kadin gider,erkek icer.

iyi misin?

iyiyim.

Sen ?

Sen mutlu musun?

hic mutlu degilim.

niye sordun bunu ?

mutlu oldugumu mu düsündün ?

ya da mutsuz oldugum mu belli cok ?

anlatmak ister misin bana ?

hayir. mutsuz oldugumu tekrar tekrar duymak,

beni daha cok mutsuz ediyor.

Nedeni bu.

iyi geceler.

7 Yorum on “kadin gider,erkek icer.”

  1. madalle dedi ki:

    onun duymak istedigi tam da bu aslinda, mutsuzum ulen sensiz! demen icin diz cökmüs dizüstü olmus pikselleri bozulmus.
    kokuyosun, defol.

  2. buyuveseker dedi ki:

    hersey herkes sussun bsbbd.
    Teoman bize gelsin bunu istiyorum ^^

  3. madalle dedi ki:

    Teoman size gelsin, bize sen gel. :M

  4. madalle dedi ki:

    biz kimiz ki! kim oluyoruz?
    hayir bize degil
    bana gel.
    geceden korkma gel, haha.

  5. madalle dedi ki:

    aklini basina devsir bre!
    ihmâle gelemem,
    gelirsem gitmem.

  6. madalle dedi ki:

    bu da neyse böyle, sürekli bi gelgit hali.
    rumuz; medcezir.
    kanadimi kirdilar ucamadim anne.

  7. buyuveseker dedi ki:

    1 b
    2 b
    3 b
    4 b

    iste bu bsbbd yeah !


Bir Cevap Yazın

