ben bilmiyor muyum sanki.

boyunun ölçüsünü almak

Sanki ben bilmiyor muyum.

nesin? necisin ? ne kadarsin?

Ben sanki bilmiyor muyum.

paha bicilir oldugunu.

Bilmiyor muyum sanki ben.

büyük harflerinin altina sakladigin kücük harflerini.

o harfler kadar büyük degilsin iste.

caps lock acik kalmis

o kadar.

Sanki

bilmiyor muyum

ben

.



4 Yorum on “ben bilmiyor muyum sanki.”

  1. madalle dedi ki:

    bana maval okuma. la fontaine ol, fabl yapalim.
    bise bildigin yok senin be.

  2. buyuveseker dedi ki:

    intak derler bunun adina bsbbd.
    bir nevi insandisi varliklari konusturma sanati gibi.
    karsindakinin okuyunca ne dior bu demesini saglamak esas amac.
    insan bulamadigimdan böle yazmis olsam gerek.

    fiyufit.

  3. madalle dedi ki:

    en sevdigim sey
    “bu ne diyo” desinler, evet
    diyiniz. yiyiniz, iciniz, geziniz.
    cibaa.

  4. buyuveseker dedi ki:

    biz vitrindeki mankeniz elbette durub bakicaklar.
    geceleri canlaniriz.
    hayat cekilince sokaklardan.
    gözkapaklarimizdan canlanmaya baslariz.
    sonra parmaklarimiz kibirdaniverir.
    dolasiriz dunyayi.
    kimsecikler bizi farketmeden.
    görmemiz ve ögrenmemiz gerekenleri görür ve ögreniriz.

    geberik gelinler :F


Bir Cevap Yazın

