maksadim,sizi asagilamak degil beyler.

ayi erkek

Erkekler vardir.

Erkek cocuklar vardir.

ve ayilar vardir.


7 Yorum on “maksadim,sizi asagilamak degil beyler.”

  1. madalle dedi ki:

    maksadimi asiyorum izninle sayin bayim;
    varoslar vardir ki cigara pek yarasir. puff.

  2. buyuveseker dedi ki:

    maksadini asan bir cümle de ben kurmak istiyorum sayin bayim;

    düsmanlar vardir ki, kemik atmak pek yarasir. hav havv.

  3. madalle dedi ki:

    sen maksadini asan cümleler kurarken koccum, ben o maksadi bizzat asiyorum.
    fark burada
    aha tam burda.

  4. buyuveseker dedi ki:

    heytt beeeee !
    aslanim benimm!
    ne cümleler bunlar böle!
    beni yere serdin!
    önünde saygiyla egiliyorum.

    tus ettin beni !

  5. madalle dedi ki:

    o halde
    tusla beni
    haha
    :M

  6. buyuveseker dedi ki:

    kizimm kacla basliyo Senin numeron ona göre tuslicimm .
    bir yanlislik olmasin, baska kimseler sesimi duymasin.
    ha haaaaa

    vuv.

  7. madalle dedi ki:

    kizimm, sana malum olcak 3 vakte benim numerom bu 1
    kizimm, senin sesini duysalar nolcek sanki, anlasilcagini mi saniyosun? avunma sakin bu 2
    kizimm, nasil anlasinlar seni-beni acikmadan yiyenler demis teoman bu laflar bosuna mi sandin bu da 3.
    o halde sana su satirlarla askimi itiraf ediyorum; heyecanlan hemen yüzün kizarsin tamam mi!

    “boşver anlamasınlar seni
    ben anlarım bakışından bilirim her hücreni
    nasıl görecekler seni
    kapalıyken sımsıkı kalpleri
    ..”

    iste böyle bsbbd; acikmadan yiyenler seni-beni anlamaz. peki bu umrumuzda mi?
    :M


Bir Cevap Yazın

