Siren.

hiçbirisi

Benden baskasina bakmak ben hayatinda iken,

abtalliktan baska bir sey degil.

13 Yorum on “Siren.”

  1. madalle dedi ki:

    o kadar

  2. madalle dedi ki:

    illâ abtal olcam diyosan seni budala. ol.

  3. madalle dedi ki:

    hatta sen söylemeden de ben bu kaniya varabilirim. abtalsin sen.

  4. madalle dedi ki:

    cünkü ben cok akilliyim ve cigerini okurum cigarami icerken

  5. madalle dedi ki:

    sen de benim ne denli akilli oldugumu bilerek beni abtal görmek ister, gaflete düsersin. sonra da kendi kazdigin kuyuya düsersin.

  6. madalle dedi ki:

    is bu raddeye gelmisken bana düsen senin üstüne kova kürek takimlarimla, o kurabiye kalibina benzer seylerle, mesela armut cikartmali bi kum gereci ile kum dökmek olur.

  7. madalle dedi ki:

    armutlu kumlar seni sahane gösterir bu sayede biri seni o kumdan cikartmak ister. halt yer.

  8. madalle dedi ki:

    sonra sen seni armutlardan arindirana minnetle bakarsin bi bok yapmis gibi, halbuki sonunun baslangicidir bu. idare lambasiyla armut aramaya baslamana ramak kalmistir.

  9. madalle dedi ki:

    aradigin seyi hic bulamicagini biliyosun di mi? cok akillisin bunu da bilmelisin. bilmiyosan da yok olup gitmelisin.

  10. madalle dedi ki:

    söz dinle.

  11. madalle dedi ki:

    ay bsbbd, seni de mesgul ettim. beat.

  12. buyuveseker dedi ki:

    ay bsbbd, beni de mesgul ettin.
    bilmedigim seyler anlat bana.
    bilmedigim birsey varsa sayet.
    beat.

  13. madalle dedi ki:

    hmm düsünüyorum..
    cevab; nooo


Bir Cevap Yazın

