2016

Birkac gündönümü gecer gecmez,arilar bir petek bali yabmak icin tasirken binbir cicek polenlerini,konusuruz.dallarda karisiriz.sarmasiklar sarar.dikenleri batar.bögürtlen kokar sanariz,bile bile aldaniriz.ezdiklerimizse cileklerdir.tercih etme sirasini sürekli savariz.Sen bana ben sana atar dururuz.Sen benim güzelligimden bahsedersin,ben senin bensizken olan cirkinliginden.polenler sacilir .papatya koklarim burnumun ucu sariya boyanir.habsiririm.cikar agzimdan tüm kötü kelimeler.öyle bir hizli sacilirlar ki, etrafa o an kalbim durur sonra tekrar atmaya baslar.arkada senden kalan bir sarki calar.

söz beste güfte makam .

Sen dur ben sana boylu boyunca bakam.

kafiyeli kafiyesiz.

kelimeler neye yarar.

kifayetli kifayetsiz.

4 Yorum on “2016”

  1. madalle dedi ki:

    ben senin voodoo kilikli bebenim sanki, böyle buldugun yere igne sokuyosun. zorlama güzelim, olmiycam ben domuz gribi asisi. bulasicam cümle âleme.

  2. buyuveseker dedi ki:

    maksat senin benimle dolub tasman ve ben seni her cagirdigimda yanimda olman.cadilar bayraminda,cadi köstümünle zilime basman.Sana icinde bomba olan sekerlerden vermem.sonra sen baketine aldanib o sekerleri yerken ne zaman infilak ediceksin diye uzaktan sana bakib beklemem.ellerimi ovusturmam kişş kişş ve bommmbbbbb!havai fisek oldun bsbbd.artik daha fazla virüs saciyorsun karsinda kimse duramicak ne harika.Seni seker sanicaklar lâkin sen seker degilsin.
    ve sendeki bu virüsün henuz tanimlanmis bir ismi yok.ikimiz disinda bunu bilen hic kimse yok.
    ne haz verici.tek özelligi degdigi her seyi öldürebilme özelliginin olmasi.
    birak gebersinler.
    illa gebericek olan gelinler degil ya .

  3. madalle dedi ki:

    ay hahaha. salon kahkahamla senlendi. ne mes’uduz..kuduzz.

  4. buyuveseker dedi ki:

    mumya olasim 2355989854687/9*864564687684564 sene sonra hareketlenesim var.
    öle birden bire alelade sacmasaban bir zamanda.
    salonun ortasinda etrafi tuvalet kagidiyla kablanmis bir adet mummy.


Bir Cevap Yazın

