önsöz.

derin bir sessizlik wardi.birkac tane agustos böcegi,cekirgeler,hafif ruzgar..yürürken hatirliyorum kendimi.havada ucarken sanki.ayak parmaklarimdan baslayan bir titresim hissediyorum.yürümeye calistigi halde aslinda uctugunu bilen biri gibi.ayaklarim yerde görüyorum.bir adim atiyorum.sonra bir adim daha.önümde kocaman bir agac var.yabraklari benim gövdemden büyük.gövdesiyse ordaki herseyden daha büyük.bakmakla yetinmiyorum.cok daha fazla sey görüyorum cunku.bakmaya ihtiyacim yok.yuvarlaniyorum.iste gökyüzü.kuslar var.kanatlarinin renkleri baska.uctuklari yerler bambaska.parmaklarimdan parmaklarina uzanan ipler war.sadece bize görünen ipler.ne gece ne de gündüz kimse göremez onlari.hicbir duyu bunu algilayamaz.arasan da bulunmaz.bulsan da anlasilmaz.hayatimizi sereriz kirmizi hali gibi birbirimizin önüne.isteyen istedigi kadar yürüsün,istedigi zaman gülsün,susasin,sigara icsin,dokunsun,konussun,baksin,dönsün,oldugu yerde dursun diye.telasla yaysam kagitlari masaya,sonra cikarsam artik bende olan kalemini,silgini,uclarini yazmaya baslasam.gözlerim kanlansa,beynim sulansa,tirnaklarim kirilsa ben yazsam.tekrar yazsam.hic ara vermeden.bir daha yazsam.birseyleri bilmiyormus gibi yabsam ve herseyden emin olsam.renksiz,kokusuz,tadsiz olan tüm seylerden siyrilmis.kafayi siyirmis,oldugum yerde etegim havalanana kadar dönsem.uyurken de korkmuyorum,uyanirken de.lâkin Sen yine de iceriye kimseyi birakma.savas icin hazirlan.cok gizli ve de tehlikeli.

” Simdi kendi önsözümüzü yazma vaktidir .”

Ne icin mi yeterliyim? artik biliyorum ki,hersey icin.

nokta.

Bir Cevap Yazın

