Biraz tuz,biraz su.

bölüm bölüm,pörcük pörcük ,kendi icinde sadelesmeye calisan zaman.kesirlerin sadelesmesi gibi formülle akilda kalan.aslinda ben önceden kocamandim sonradan cenin oldum anne karninda.kendimi korumak icin tobladim ellerimi,ayaklarimi,belimden yere kadar uzanan bacaklarimi.plesantanin icine gizlendim seffaf oldugunu unutmaya calisarak budalaca.denizin üstünde tas sektirmeye calisiyorum bir iki üc.dört olursa ne alâ.bir tabak salcali cubuk makarna.ben dolanirim makarnalar bana dolanir.gövdem salcadan olma kana bulanir.cok dikkatli gözler lazim.dokunmadan,tadina bakmadan da anlamak icindir yazim.harflerim baskalasir iclerine anlamlar karisir.sesliler.sessizler.sesli sessizler.sessiz sesliler.üflemeliler.vurmalilar.telliler.bir bedenin verdikleri diger bedene carbmis.bencereler inmis asagi.saksilar düsmüs.birkac kisi ölmüs.birkac kisi yaralanmis.kizildeniz aralanmis.inananlar gecmis inanmayanlar kalmis.bütün acilar dinmis.ruhlar bedene sarilmis direnmis.sadece nefes almanin mucize sayildigi zamanlar da varmis.bize kadar da varmis. cok ötelerden catal kasik sesleri duyulmus.neler yenmis neler yenmemis.mezenin yaninda raki yeralmis.bütün dansözler oynamis.tavernada tabaklar kirilmis.zamanlar birbirleri icine gecmis.uzayda hicbir ses kaybolmazmis.gözüme kirbiklerim kacmis.kirbtikca acimis.ben uyumusum.öyle de güzelmisim ki.kimse buna kanmazmis.yer dibine batmis.kim kiminle yattiysa yatmis.tutunan tutunmus.tutunamayan kendini bilmedigi yerde bulmus.algilar körelmis.siluetler mumyalasmis.suretler buharlasmis.beynim uyusuklasmis.

ilk uyandigin andaki sümüklü sesinle sarkilar söyle bana.

isinin adi ne durmadan masal anlat basini omzuma daya.

Bir Cevap Yazın

