günes tutulmasi.

.

sakinlestim.

rüzgar harmonica caliyor.

Seni düsündüm.

sirtimi sivazladin.

arindim.

baskalastim.

gelistim.

büyüyorum.

kürek kemiklerim kanatlarim.

ucuyorum.

dalgalaniyorum rüzgarda.

ahengim Senin kivilcimlarin.

nefes aliyorum.

kelebeklestim.

parlak tozcuklar saciyorum.

Seni parlaklastiriyorum.

sakinlestim.

rüzgar harmonica caliyor.

bencillestim.

Sen ve ben.

hafiflestim.

cirkin bedenim güzel bedeninde.

biz deviz digerleri cüce.

bes duyum kabali.

bes duyum acik.

noktalastim.

One Comment on “günes tutulmasi.”

  1. madalle dedi ki:

    teoman ne de güzel mizika caliyo. mizikcilik yapmayan bremen mizikacisina selamlar


Bir Cevap Yazın

