bkz: sayfa no:34 cilt no:19


az evvel bir maymun kendi beynini yedi.artik Sana bakmak da ise yaramiyor.olmussun maymun.kablumbaga saklanmis kabuguna basini hic
disari cikarmiyor.mutsuz fareler mutsuz insanlarin yemek artiklarini yemezler.mutlu insanlarin olur ancak minik beyaz fareleri.
hicbir sözü kaldirmaz olur kalbim.görünen agackakan degil kargadir oysa.atlarin rengi karadir.kapkara.adami dövdüm.yüzümü
astim.sövdüm.bagirdim.samimi degil cirbinislarin.yalandan hebsi iste.suratsizim.cokca huysuz.cirkinim.cokca cirkef.bir timsah
tarafindan issirilmadim ama bedenimde bir timsaha ait mikroblar dolaniyor.bana bir zaman bir yerlerden bulasmis olmali.
animsayamadigim ama emin oldugum mikroblar var bedenimde.zihnim yorgun.bebekler ve cocuklarin sindirim sistemi hastaliklari
kalin bagirsaklar ince olanlar 12’likler 15’likler.kusma hissim.mide kramblarim.ufak tefek yaralarim.durmuyor aklim.okyanuslar gectim.buldum
bir kara barcasi nereye götürürse oraya gidiyorum.sinir sistemim bitik.oda sicakliginda sakliyorum kendimi.cokca rutubet aliyorum.
koruyucu maddelerim yok.yabay tatlandiricilar ve renklendirici iceriyorum.sonra idrar olub en renklisinden disari atiliyorum.korkma gecicek birazdan.herseyin rengini alir günes nasilsa.ölmeyeceksin. ölmüyorsun.ölüm yok.kalitsal hastaliklar var.ruh darlanmasi var.aklin kacmasi var.lakin ölüm yok.ölmüyorsun oglum.ölemiyorsun iste.aynadan yansir siluetin.yüzüne tükürdügüm suretin.bir boktan anlamiyorsun.canice yakalayib kuruttugun kelebekler birbir canlanicaklar bu gece.tozlariyla bogacaklar Seni.giricekler bedenindeki tüm bosluklardan iceri.leblebi tozu olub kacicaklar genzine.bögürüceksin.
ilgisizlik bir hastaliksa;hebiniz boylu boyunca uzanmis ahmaklarsiniz.zaten ölmüyorsunuz. ne diye sadece hayatta kalmakla yetiniyorsunuz ?
ötesini beceremezsin sek ic gitsin.

One Comment on “bkz: sayfa no:34 cilt no:19”

  1. madalle dedi ki:

    herkes siginaklara, derhal.


Bir Cevap Yazın

