kokteyl.

bastan sona yeni bir yazi yazmak kac dakikami alir ki? geride kalan ve sürekli islemekte olan zamanimin kacta kacidir bu zaman? elimin ince derisi mutfaktan odama cay getirene kadar yandi.derimin altinda neler var bilmiyorum.dokunsalligini kaybetmedigi icin sansliyim.olmasi gerektigi gibi bir elimde bes diger elimde bes adet ince uzun parmak var.ne eksik ne fazla.sayisal kavramlar,dönemsel mutluluklar,kalici karamsarliklar…hebsini biliyorum.bizzat yasadim.hangi budala söyleyebilir ki bir sonraki cümleyi? kimin ne haddine ki? insan dogar,büyür kimisi büyümez,ölür ve kurur.tozlasir.tozlari ucusur.zaman herseyi emer.sünger degil biliyorum.süngerimsi belki.eseyli üreme,eseysiz üreme.basit laboratuvar deneyleri.cok sigara ictim.bogulmus cigerlerim.egil ve kendin tobla döktüklerini.koy sirtindaki cuvalina.calkala,karissinlar birbirlerine.sonra at atik kutusuna.degerli cöblere dönüssünler,degersiz cöbler.bir ses geldi.cocuk sesiydi.hic sevmem.kulaklarimi tirmaladi.kimi sesler derinde kaldi.kimisi yer bulamadi kendine diski yoluyla disari atildi.simdi biraz yavasla.cek bir nefes.cayla kakaolu kek.kisirlastirmislar kedileri,miyavlamiyorlar.yanlarindaki ölülerle havlamiyorlar.

sustugum bir zaman bildin mi hic? ölü müyüm ben? kendim mi öldüm biri mi öldürdü beni? ikisi arasinda ne fark var ki?

kac soruma cevab verebilirsin?

Bir Cevap Yazın

