aklin ve de fikrin benim.


ince giyiniyorum seffaflasmak icin.üzülmemek icin cok incelemiyorum.inceyim kilo almiyorum.dikkat ediyorum.inceliyorum günden güne.ince ince cizgiler cekiyorum Seninle ilgili seylerin altina.inciklerim inciyor.incecik bir kadin güzeldir.kalcalari,gögüsleri ve baldirlari güzel ise.birgün bir adami zabtedebilir.katleder.katil eder.kesfeder.kesfedilir.tenine degmeden,sesini duymadan,az da olsa konusmadan nasil gecsin ki zaman.herseyin adi vardir biliyorsun degil mi ? adi olmayanlar tanimsiz ve yitik olanlardir.ne cok sey biliyorsun ve ne cok sey bilmiyorsun.benim yasim da büyüsün.otuzbesolsun.yanimda kalmak istedigin sürece Seni dizimindibinden ayirmamaya söz veriyorum.

Bir Cevap Yazın

