S. Sana Sevgilerimi ve Saygilarimi Samimiyetle Sunuyorum.

Susmanin tehlikeli oldugu zamanlar vardi.yerinaltina inmenin,yerdeki kaygan zeminin.her an düsüb agzini burnunu kiracak gibi olmanin endisesi icinde, saglam yürüyebilmenin ic gicirtisi.degisik olgular olgunluklar icinde kaybolabilir mi? kendini benden saklayan zaman beni ne kadar saklayabilir kendi icinde? notalar simdi sakin degil kanirtiyor.abtallar büyür.abtalim ama büyümüyorum.sadece bedenen gelistim,kadinsallastim o kadar.

Düsündüm, düsünürken yoruldum.sessizlik,yoksunluk,bosluk ve issizlik.ben baskalarina göre canimin kiymetini cok biliyormusum.bu kaniya neye göre vardilar bilmiyorum.canina kiymet vermek ne demek onu da bilmiyorum.can dedigin nedir ki? kac para eder benim canim, ya da Seninkisi? ben cok yasarim belki.canim da kolay cikmayabilir lâkin cabuk yanar.böyle kötü bir yani var iste.

canim, canimi cikariyor.

Bir Cevap Yazın

