güzel birgün ölmek icin.


biraz evvel dev bir kelebegin renkli kanatlarina binmis ucuyordum.odamdan iceri giren renkleri karanlik yüzünden ayirt edemiyorum.ama ne fark eder ki ha yesil,ha sari,ha mavi,ha kirmizi.ben hangi renk istersem o renk var.hangisine yakinsam o benimle.digerlerini itekler sevdigim rengi alir koynuma onunla uyurum.banane.bir pazar günü saat iki olmus.hic aklima gelmiyorsun biliyor musun? hic düsünmedim Seni uyandigim saat olan sekizden beri.hi hi yalan söylüyorum.cok yalanciyim.beynim cogu zaman dolasmis olan renkli ibleri birbirinden ayirmak icin ugrasiyor.sanirim abtal oldugumdan bu baya zamanimi aliyor.zeki bir insan icin kolay olan hersey,bana göre zor.karincalarin insanlarla karsilastirilmasi gibi düsün.iyi ki yedi yasinda ögrenmisim okuma-yazma olayini.gerci sinifta en son ben okumasini ögrenmistim.y ile u harfi nasil olur da koca bir okul günü yanyana getirilib birlestirilemez.saka gibi ama degil.cok sakaciyim.bugun tüm insanlik icin önemli birseyler düsünmek istemistim.ama insanlari önemsemezken bunu nasil yababilirim ki? iyi ki ölmek diye bir sey varmis.ölmek,ölememek,yeniden dogamamak.insan; düsünen bir hayvanmis.hayvanlar icin ne demek gerekiyor.hayvan; düsünmeyen bir insanmis mi? hmm fena degil.camasirsuyu koktu.basima agri girdi.boynum tutuldu.iyi degilim sanirim.bir pazar günü ve bok gibi.ne güzel degil mi ? oldum olasi sevmem pazarlari zaten.simdilerde daha cok yanindan ayrilmak demek galiba.

bu ara resimde bir yamukluk mu var yoksa benim astigmatim mi azdi?

Bir Cevap Yazın

