Sonsuza dek.

bu ben miyim?
bu Sen misin?
seytan kirmizi midir?
seytan siyah midir?
her bedende var midir?
karanlik midir?
aydinlik midir?
nerelere saklanir?
neleri yasaklanir?
benden önde midir?
Senden arkada mi?
sayi saymaya basla.
yetisemem ben yavasla.
aklindan gecirdigin yasaksa.
aklimdan gecen ile kiyasla.

yaklastikca görürsün.
gördükce dokunmak istersin.
dokundukca tadina bakmak.
ilik ilik akiverirsin.
kayboldukca yeni seyler bulursun.
yeniler eskileri siliverir zamanla.
isine gelirse oh ne ala…
görüyorsun ya iste.
iki hayat bir hikaye.
tek gözlü bir adam.
iki gözlü bir kadin.
körlük bulasici midir ki?
Sen kacinci yüzyildansin?
yüzyillardir uyuyan adam misin?
tirnaklarimi gecirdim tenine.
izim kalmis üzerinde bir kere.
ne yaparsan yap silinmiyecek nasilsa
su yasadigimiz yalandan masalsa.
bulur bizi saklandigimiz yerden
bulursa bulsun ne gelir ki elden.

hafife aldim herseyi.
her cehennemde yanan,
cennete gitmez.
gidemez.
öfke;sahib oldugum güc.
korku;sahib oldugum gücsüzlük.
acizlik;kurtulamadigim kör kuyu.
abtallik;pesimi birakmayan kara büyü.
susmak;katlanamadigim.
kusmak;en kolay yabtigim.
bunlarin bir adi varsa.
yok olsunlar hebsi birden üzerlerine ates yagsin.
ille de bir ad konsa.
benim veririm adlarini parlak fikrin Sende kalsin.
kücük tümsek görünmüs gözüme.
debelenib düstügüm yüksekceler.
koca daglarmis vurdu yüzüme.
tökezledigim bu yüksek ökceler.
kücük kiz geceleri aglarmis.
niyetini saf kalbine baglarmis.
kutsal degilim cennetten gelmedim.
önümde egilmene gerek yok.
bunun icin Sana asla izin vermedim.
benim böyle seylere karnim tok.

Bir Cevap Yazın

