tik tak tik tak.

Saat kulesinde zaman gece denen karanliga dogru.tik tak tik tak.

bombos bir salon.tik tak tik tak.

bir sigara.tik tak tik tak.

ben oradayim diye salon dolu sayilmaz.tik tak tik tak.

yabmis oldugum simariklik.tik tak tik tak.

iki cevabsiz cagri.tik tak tik tak.

bir mesaj.tik tak tik tak.

gec kalmak.tik tak tik tak.

beni mutlu etmedi.tik tak tik tak.

agzimda eriyen cukulata.tik tak tik tak.

Sen yoktun salonda.tik tak tik tak.

var da olmustun oysa.tik tak tik tak.

cakmaginla ben ordaydik diye salon dolu sayilmaz.

tik tak tik tak.

Nokta

.

3 Yorum on “tik tak tik tak.”

  1. madalle dedi ki:

    hahahahaaa ay bi miktar utandim :U

  2. buyuveseker dedi ki:

    bsbbd.
    utanmalar ve kavgalar rafa kalksin derhal.
    zaman öbübsüb koklasma zamanidir herhal.

    4’lük yazmaya niyetlenmistim ama.
    geri kalan iki satiri kulagina fisildicim :B

  3. madalle dedi ki:

    dimtiss dimmm tis tis tisss
    yilanin basini göccükken ezmeli.
    derhal :M


Bir Cevap Yazın

