baykus.

Cokca donuk.bir o kadar cesaretsiz ve yorgunum.mayis bunalimi,ekim debresyonu,kis intihari.ne cekici seyler bunlar böle.
yalnizim.yalnizlastikca daha bir meylediyorum olmayacak seylere.gaflete düsüb kendimi seyrediyorum.kendi oynadigim dizinin araliksiz yayinlanan
tekrarlarini izliyorum.saatlerimi hic kacirmiyorum.kendi icimde kendi zamanima deger vermeliyim.sürekli bir döngüsel döngüdeyim.kesfetmek icin
gördügüm izleri takib ediyorum.kadinlar adamlarin icindeler.adamlar kadinlarin icindeler.durmadan düsünmeden akan tüm sularda balik tutub duruyorlar.
arada bir gelgitler oluyor.ben sıkılıyorum.bu ruh halini iyi taniyorum.karanlik ormanlarda yüzyillik agaclara tünüyorum.kara bir yilan yakalamaya calisiyor beni.
kaciyorum.tek kanatimi incitmis.kaciyorum da ucamiyorum.baykusum ben.ucamayan bir kusum.kavramlarin bircogunu kaybetmisim.hic sakiz cignemiyor,
su icmiyor,sekeriyse cok sevmiyorum.biraz dislegim.arada tellerim var hissine kabiliyorum ama tellerim yok.baska bir b’nin telleri var biliyorum.bunu o da
biliyor.caktirmiyor.gözünü hic kirbmiyor.üseniyor.tembellesiyor.hicbirsey yabmiyor.sakin duruyor.cok iyi ölü takliti yabiyorum.icimden konusuyorum.kimse
beni duymuyor.diger baykuslar beni hic sevmiyor.ben de bunu umursamiyorum.rengimi hatirlamiyorum.sanirim kirmiziyim.az evvel baska bir kusu öldürdüm.
kahverengi tüylerim biraz kirmizi olmus.önemsiz.

karanlikti ormandi.
agacta baykus vardi.
gözleri yuvarlakti kocamandi.
yüzünde maske vardi.

Bir Cevap Yazın

