black to black

bor.

O kadar cok sey var ki gözümün görmesi lazim hebsini,herseyi.gözlerimin görme kabasitesini bilmiyorum.ne kadar uzagi görebilecegimi de.ne kadar susabilecegimi,ne kadar konusabilecegimi,neyimi ne kadar paylasabilecegimi bilmiyorum.kac gün hicbirsey yemeden durabilecegimi de …bir adamla olmanin bir ömürle sinirli kalmasi suan icin benim sonsuzlugum belki de bilmiyorum.sakladigim hicbir sözcük yok.olsa söylerdim.emin ol.emin olman lazim.bu gerekiyor.bunu bilmek lazim.yoksa yazik olur.yazi yazarken daha iyi bilebiliyorum sanki.genis zamanlar,beyaz sayfalarin üstüne serilir.güneste yahut gölgede hersey kurutulabilir her renk mürekkeble.bu mümkün.hangisi daha lezzetli olur bunu bilmiyorum.deneriz. sorun mu ? güneste kuruttugumuzdan tadariz.gölgede kuruttugumuzdan tadariz.tek tat olmali.tadini iyi anlayabilmemiz icin.uzun uzun cignemeli.yavas yavas acele etmeden.sakin sakin.usul usul.ilik ilik.yutarken kücük dile ve bademciklere degmeli.hebsinin hissi sirayla birbirini takib etmeli.ediyor.edecek.ne zaman tam olarak algilanib tatma islemi tamamlanmis olur bilmiyorum.ama yabmamiz gereken eylemi cok iyi biliyorum.sevgi,eylem gerektirir.yorulunca dinlenilir.azcik sekerleme yabilir.sonra bir sonraki yorulma icin hazirlanilir.bu zaman süreci birbirinden bircok zaman farklidir.bazen o kadar cok doyulur ki,dur denilir.birazcik bekle.azicik sakinles.nefes alinir,verilir.bazen tutulur.sakince birakilir.ohh denilir,dünya varmis.evet dünya var.evet dünya varmis.bu sey iyice akla kazinilir.ne kadar rüzgar eserse essin orada kalir.bir sigara yakilabilir rüzgar eserken.bir sarki söylenebilir.bir bardak limonata icilebilir.bir odada bir basina kalib daha cok düsünebilmek icin kacilabilir.bir basina düsünürken akildakiler saklanabilir.ama saklamak yok.bir cirbida tüm akildakiler bosaltilabilir.sonra huzur gelir.yerini severse kaliverir.oraya yerlesiverir.gitmeyiverir.bitmeyiverir.ben de herseyimi Sana veriveririm.saklamana gerek kalmayiverir.istedigin zaman tüketiverirsin.tüketmelisin.cünkü daha cok sey var arkadan gelen.tüket.tüket ki,tükenme.titre.üsürken de yanarken de.ikisinin de tadi baska.tuzu baska.sekerlisi mi? anlatsam inanamazsin.tadi o kadar baska.bambaska.baska baskalara benzemez bu.Sen tüm baskalari biliyor musun ki? tüm baskalari bilmeden bu bambaskayi nasil anlayabilirsin ki? bambaskalasicaksin evvela.bu onun icin lazim.yoksa Seni yorub,agzindan burnundan kan getirmek gibi bir derdim yok benim.he olabilirdi de ama Seni kan tutuyor.ben ise akicak olan kanin miktarini ayarlayamam.ne zaman ne de miktar kavramim yok benim.ölüverirsin.bunu ikimiz de istemeyiz.ikimizin de isine gelmez.o kadar abtal degiliz.azicik abtaliz.abtalliktan memnun oldugumuz sürece sorun yok.dert yok.kasvet yok.tasa yok.

.

Bir Cevap Yazın

