gözümüzün önünde ucusan siyah benekler.

benim yatagimda kendi yataginmis gibi 3 dakika icinde uyuyabilir misin ?

biliyorum.

Sen oldugun icin artik yanimda dizinin dibine sokuluyorum usulca.

geciyor hersey.

ölmüyorum,

bana sundugundan iciyorum.

Ne melânkoli bandi vardir, ne de melânkoli basili.

biliyorum.

lâkin Sen beni olduguna inandirdin.

Sen masal anlattin.

ben dinledim.

bazen uyur bazen uyanik.

biliyorum.

cilek yeterli degil mutlu olmam icin.recel yeterli degil.pempe ojeler.vanilya kokusu.kakaolu kek.sigara yeterli degil.calan müzik de yeterli degil.Senden baska herkes fazla dünyada sanki suanda biliyor musun? bilmiyorsun nereden bilebilirsin ki.evvelden sölemis olabilirim belki ama.simdi söyledigimden henüz haberin yok.

Kalbin sarki söylesin.

Korku,vehim,vesvese yasak.

Sana ne mi hediye getirdim?
hediyem ta- kendim.

birgün kemiklerim leblebi tozu gibi dagilicak olsa bile.

Bir Cevap Yazın

