kücük beyinli abtal nerden bilsin ki tüm bunlari.

yürüyorum.yola cikarken sabahti,sicakti.simdi gece,serin.bagiriyorum.inislerim cikislarim var.gecmisimde bir tarla var.kuru kafalarla dolu.tobrak renginin icinden kemik rengi yuvarlak kafalar görünüyorlar.saclari yok.disleri bir var bir yok.bedenleri tobragin altinda midir? bilmiyorum ki haberim yok.hic yesermiyorlar.meyve vermiyorlar.olduklari yerdeler.ne simdiki zamanima gelebiliyorlar.ne de durduklari yerden bir yere gidebiliyorlar.sabitler.bazen birinin üstüne basib digerine geciyorum,sonra bir digerine.hafiften citirdiyorlar.belki de konusuyorlar.birseyler söylüyorlar bana.ama dillerinden anlamiyorum.ayagim tobraga hic degmeden bu oyunu oynayib duruyorum uzunca bir zaman kendi kendime.simdi konusuyorum duyuyor musun? duymuyorsun.hanginiz istiyor beni? hebiniz mi,hicbiriniz mi? hayattan benden daha fazlasini alabilir misin?insan tevazu sahibi oldukca daha mi mutlu olur?mutsuz?umutsuz?.cok cok nolur?.gözlerim görmüyor artik eskisi gibi.uzagi göremiyorum.uzaktakiler birer siluet.gelecegimi göremiyorum.bildigim tek bir suret.ezberlemis degilim.o heb bildigim birsey.tanidik ve samimi.sicak ve koyu tenli.bir kösede sinsi sinsi beni bekleyen birsey oldugunu biliyorum.benim kum saatimde kac kum tanesi vardir ki?.kaci dökülendir kaci henüz dökülmeyen?.oralarda heb gece midir yoksa heb gündüz mü?.insan kokusu aliyorum.kurbagalarin üstüne binmis sürüyle insan geliyor buralara.kocaman kurbagalar.sicrayib,sarki söylüyorlar.hebsinin boynunda üstlerindeki insanlarin boyunlarina gecmis ibler var.nasil oluyor bilmiyorum ibler ne kurbagalari boguyor ne de üstlerindeki insanlari.ölseler daha mi iyi olurdu?.bilmem farketmiyor.ölmesinler.bindikleri kurbagalarin sirtlarinda ordan oraya ziblayib uctuklarini sanib sürünsünler.ölmek diye birsey varsa da bunlar hemen ölmemeliler.insanlar memelidir.kurbagalar amfibidir.bircok amfibi,bircok memeliden üstündür.gece olur.en gece olur.ben yürümeye baslarim.Senin kaliciliginla,diger seylerin degiskenligi arasinda…

benim beynim Senin beynin.              yürüyorum.

Bir Cevap Yazın

