ssbassdgbss

.

bir kus varmis dediler.kara kanatli ak kalbli kus.cani yanmis dediler.üzülmüs.Seni cok seviyormus dediler.simdilik biraz uzaktaymis.göc etmeye mecbur kalmis.ucub gelicekmis.gögsüne konucakmis dediler.birsey diyemedim.dedim de icimden dedim.sesim cikmadi.agladim.gözlerim dedi diyeceklerini.yakinda eylülmüs dediler.sonra ekim gelirmis.kasim,aralik,ocak,subat.bir de ömür var dediler.bazen genisler bazen daralir.her darlikta bir genislik vardir dediler.

simdilerde kusu düsünüyorum.baharini,yazini,kisini.uctugu zamanlari,güzel kara kanatlarini,o güzel sesiyle ötüslerini düsünüyorum.gelib gögsüme konuslarini.bana gagasiyla getirdigi rengarenk meyveleri.geceleri bulutlarin arasinda beni gezdirmesini.ellerimi bamuk bamuk sevmesini.dizimin dibinden ucmak istememesini düsünüyorum.ve nicelerini.oldugum yerde hic kibirdamadan bekliyorum.

doğumda ve ölümde kafiye var.

herkes kendi yolunu buluyor.

geçmiş yolumda bir canavar.

canavari gönder Sen beni yor.

insan misin?

yok

nokta.

