Kendim icin yazdim lâkin Sana ithafen.

Insanligim elden gider düsüncesi ile ki,insan insan gitti coktan insanligim.Senin düzelttigin kisimlarim da gidiyor sanki yavas yavas.insanligim,sabun olmus eriyor.Sana hakaret etmek,küfür etmek ya da sevgi gösterib bagrima basmak.bunlarin hebsinden birer dilim olmadi dilim dilim istirham ediyorum.artik hangisi gelirse.hangisi gelir de yababilirsem ki umarim bana bahsedilirsin yabicagimdan emin olabilirsin.

ben ellerimi göge kaldirib usul usul aglamakli konusurken olur da Sen birden avuclarima düsüverirsin.rüzgar olur esiverirsin de benim icim yanmistir serinletiverirsin.dallarim olursun.yollarim olursun.damarlarim olur icimde sarmasiklar beslersin,büyütürsün.ben yollarini actim nasilsa bir gel de diledigince yürürsün.yagmur yagiyor hem bak, Sen bek bir seversin.bilmez miyim? bilirim.diger sevdigin seyleri de bilirim.en cok beni sevdigini de bilirim.Sen de bilirsin.benimle ilgili benim bilmediklerimi.en bildiklerimle ve en bilmediklerimlesin.parmaklarimin arasinda binbir kirmizi cicek belirsin.yildizlar cikali ebeyce olsun.

b2

Sen yine icerken kahveni bana Büyükayi Uma ile Kücükayi Umi’yi gösterirsin.göremezsem sayet,

gözüm olursun.

gönlüm olursun.

olmadin mi?

oldun.

