rüya cok,kabus az.1’e kac ?

karga gak derse,yilan ne der ?

rüyamda; iki karga gördüm kara,bir de yesil yilan.neye yorayim bilemedim.cümle kuramadim.aklimi kacirdim,bulamadim.altima isedim.disimi cektim.kelimeler yazdim,bilincsizce siraladim.birike birike orta oldular,defter oldular,kareli,cizgili,cizgisiz oldular.tellisi oldu telsizi oldu.kablisi,kabsizi. ansiklopedi oldular.internet denen zimbirti geldi.raflardan silindiler,tarih oldular.dinlemeye takildilar,beraber takilmak isterken.carsida dolanirken; cicekciden cim adam aldilar.gözlük taktilar gözleri oldu.özenle sulayib beslediler.kaktüslerinin yanina koydular.kaktüsle,cim adam arkadas oldu.sonra yetinemediler sevgili oldular.öbüstüler,sevistiler,sarhos oldular,kafayi buldular.agustostu ekim oldu.eylülde biri dogdu,mayista biri.rüya gördüler.uyaninca üc defa sol taraflarina tükürmediler.birlikteyiz diye,kabusu da sevdiler.

“cefa olmadan,sefa olmazmis” öyle diyor b.

