black veil.

ölü taklidi yabiyorum ben,uyur numarasi yabiyorum.yanimdan gecib gidin beni öldü sanin,uyuyor sanin diye.tek bir kisi gelirse canlanirim,acarim gözlerimi.O gelene kadar bu böyle.onun kanindan olanlardan da kaciyorum.hizli kosmasini ögrenemesem de,saklanmasini ögrendim ben yirmibesimde.takma kirbikler takmaya ihtiyacim yok güzel olmak icin.ben ona göre kücük,kisa kirbiklerimle de güzelim.istesem Seni üzerim lâkin istemem,üzülme Sen.karsilikli ask ilânlarimiz dursun eskimis kupürlerde.milâdimiz olsun.kimse bilmesin,biz bilelim.Bizi birbirimizden baska kimse sevmesin.Bana asik olmasin Senden baska hicbir adam.benden baska hicbir kadin Sana temâsayla bile bakmasin.onu döverim.nice nice yazarim,binlerce binbir gece.hem yazar hem söylerim.agustos böcegi de benim,karinca da.Sen de verdin kararini kararinca.bayram olur.4’e kadar sayar.4 olunca beni ilk gördügün yere gider,beklerim Seni.gel.

birak,birakma.birakirsan.biraktiklarin,birakir olur birakilir olur.

nokta.

