insanlarin %70’i .

saksıya ekilen sogan tohumlari,sogan olarak cikmaya basladilar.zaten sarimsak olarak cikmasini beklemek budalalik olurdu.bazen yedigim meyvelerin cekirdeklerini kicimi kibirdatmadan bana en yakin olan saksi varsa gömerim iste oraya.bir zaman sonra ben o cekirdekleri unutmusken, gerci zaten olaydan hemen sonra unutuyorum.birsey cikmis olur tobragin icinden sinsi sinsi.sinsilik ne igrenc seydir.is becermis gibi ben burdayim der.bir bok sanki bana, neyse.kimsin de sen, nesin ? nesiktirboktansin.

hic acimam olmadigindan,söker atarim o yeni yeni cikan ne idügü belirsiz seyi tobraktan.hersey kendi yasam alaninda kalmali.cani istemiyorsa bir de üstelik zorlamalarla,zorbaliklarla yanina kimseyi yaklastirmamali.bencil olmanin doruklarinda gezinirken ayagima tas olan biri olursa onun kafasini o tasa vurur,dururum.siddet meraklisiyim ben ama kadina siddete hayir kambanyalarinin altina imzami atarim ve senin soyadini kullanirim.

kendini soyutlayamiyorsan birseylerden baskalarini hayatindan soyutlaman en iyisi.cekil kösene,kabuklan,kostümler ör kendine.ib bulamazsan eski kazaklari,paspaslari,yelekleri sök.en iyisi yanina bir adam-kadin neyse cinsel tercihine dayali olani al ve git.somut olanlar,soyut olanlara yaklasmak icin kullandigimiz ivir zivirlar iste o kadar.tahtadan masa yabmak icin agaca ihtiyacim var.peki ya tenekeden kutu yabmak icin ne gerekli ? ne cok element var.periyodik cetveli ezbere bilen insan akilli insan midir ?

cok yarabandin var diye,cokca yaralanman da neyin nesi ?

elini suya temas ettirmeden kac gün tutabilirsin o bantlari barmaklarinda ?

asal carbanlarinin gercekte hic de asal olmadiklarinin farkinda misin ?

siyah giyen herkes asil olsaydi,sinif farki ortadan kalkmaz miydi ?

söyle de düsünebilirsin ey evrim hayvani,

siyah giymemis bir insan var midir ? sanmam.

giymesen bile birseyin mutlaka siyahtir.

kirbigin,gözün,saclarin,disindeki cürük ya da benin,benlerin…

iste bundandir ki;

insanlarin %70’i .


