siddetten mütevellit,coklugundan müptezel.

koala misali tutunacak bir dal bulamazsan, tutunamayanlardan olursun.

koala misali tutunacak bir dal bulamazsan, tutunamayanlardan olursun.

Hâlâ bazen istedigim seyler olmayinca agliyorum.

bir yüzüm var bir de vücudum.sakiz cigniyorum,bogazima kacti,cigerime yabisti.6 ay orada kalacak sonra kaybolacak.bodur bitkiler odamin duvarlarinda selvilesti.sarmasiklasti.geceleri üstüme üstüme gelib bana sarkintilik eder hale geldi.santim santim büyüyor,milim milim ürüyor,fersah fersah yol katediyorlar.yastigimin altina kirmizi geyikler saklaniyor.dolabin kabagini acar acmaz üstüme maymunlar zibliyor.ben bunlarin hebsini normal karsiliyorum.bazen garib seyler siradanlasir oluyor benim icin.insanin aklina sigmayanlar, ruhuna sigar oluyor.aklim mi kocaman yoksa ruhum mu genis? sorular soruyorum cevablar buluyorum, bulamiyorum.boyum da durdu zaten gicik oluyorum.artik uzamiyorum.günlük tutamayacagimi anladigim günden beridir de ara ara” Oguz Atay: Günlük” okuyorum.tirnak isaretiyle,virgüllü seyleri seviyorum.

2 tane muz,bir tane eti cin,cikolata kabli brovni,kolali topitop,findikli gofret,cekirdek,dürüm,üzüm,sahanda yumurta,keci beyniri,kiymali batatesli milföy hamurundan börek,kizarmis sosis,balik,hardal,ketcab,mayonez,domatesli tursu,jalapeno,fistikli tombi ve birkac seyi daha belki üst üste yiyebiliyorum.disim lemur,icim ayi.

bir de “Tutunamayanlar” okurdum ki; onu bir adama vermistim o da bana geri veremeden kaybetti.ikimiz de üzüldük sonra.bazi seylerin lekesi cikmazdir.

2 Yorum on “siddetten mütevellit,coklugundan müptezel.”

  1. nullcomplex dedi ki:


Bir Cevap Yazın

