07 uc.

tek gözü olmayan mavi balik kalemtras

Vücudumdaki tüylerin sayisindan habersizken,onlarin ürberdiginden haberim var.ictigim son sigaranin odada biraktigi kokudan haberim varken,agzimdaki elmali tobitobun tadiyla sigara kokusundan haberim yok.ambalaji yesil,sekeri yesil,cubugu yesil ve muhtemelen yesil elmadan yabilmis; elmali tobitob.

mutsuz oldugum zamanlarda kek yabmiyorum ben.ideal kek tarifindeki 3 yumurtayi kiriyorum.tobrak güvecte 3 rafadan yumurta.sicakligini bitirene kadar muhafaza ettigi icin ben yerken, böyle yabiyorum ben de.yaninda da ince belli cay bardaginin seklinde olan ama su bardagi kadar cayi doldurabildigim bardakla cay iciyorum ve mutlaka zeytin yiyorum.her defasinda 7’den daha fazla zeytin.

bildigim ve sevdigim seyleri dinlerken bildigim ve sevdigim adami düsünüyorum.arada bulutlarin sekline göre yagmur yagib yagmayacagina karar veriyor,geceden cokca yildiz varsa gökyüzünde ertesi gün havanin günesli olacagini biliyorum.

biriken cöbleri kendim atarim nasilsa düsüncesi ile cöbü almak icin görevlinin caldigi zili duymazdan geliyor,bir yandan da saat 7 olunca “acaba zili calacak mi cöbü almak icin?” diye bekliyorum.o zili caliyor ve ben yokmusum gibi yabiyorum.görevini layikiyla yaban insanlari seviyorum.

havalar yavas yavas sogurken, bir dahaki picnic mevsimini bekliyorum.yesil renk bir seyler giyersem üstüme böcekler gelir mi? diye de düsünmüyor degilim.onlardan korktugum icin degil,gözlemlersem ögrenebilecegimi bildigim halde kendime eglenceli oyunlar cikarmak icin yabiyorum bunu.

bugün kizilderelilere olan meraki yüzünden Amerika’dan internet araciligiyla kizildereli bir adamla görüsen tanimadigim bir kadinin hikayesini dinledim,onu taniyan bir teyzeden.aklima sol elimin isaret parmagindaki basinda 4 tasli taci olan kuru kafa geldi.ben de ona baktim.her sey önce akila geliyor sonra diger seylere dogru yola cikiyor cünkü.kuru kafanin sözlük anlamini, bas iskeleti oldugunu bildigim su andan itibaren,disi deriyle kablanmamis bir bas iskeletiyle oturub sohbet edemeyecegimin farkindayim.bir kuru kafanin benimle konusabilmesini isterdim.sanirim bunu cennet icin saklamaliyim.nasilsa edecegim.

tenimdeki yaralara ellerimi sürüyor,mikrop kabicaklari düsüncesiyle ellerimi yikiyor sonra ayni yaralara tekrar ellerimi sürüyorum.sürekli sagligimi kontrol ediyor,tüm ilaclarimi tam zamaninda iciyor,sürdügüm merhemlerin bana faydasi olsun diye etime bocaliyorum.krem santili oluyorum böylelikle.

elmali tobitobu bir sag avurduma, bir sol avurduma götürüyorum,dilimi sürdügüm zaman bile sekerin o mis kokulu elma tadini rahatca hissedebiliyorum.simdi balkon kabisindan,muhtemelen bir adama ait oldugunu düsündügüm habsirik sesi girdi iceri,ben de ona “cok yasa!” dedim.

Topitop Gum: Gıda,Tarim ve Hayvancilik Bakanligi’nin 01.06.2011 tarih ve 41-00036 sayili izni ile Türk Gida Kodeksi’ne uygun olarak üretilmistir.

One Comment on “07 uc.”

  1. nullcomplex dedi ki:


Bir Cevap Yazın

