babam da farkliydi zaten.

ben de cok sahaneydim.anam ayri zat-i sahaneydi.ebem de harikaydi.dedeme herkes hayran.kocaman da einstein’di.bir kardesim orta kafa goldü.bir diger kardesim de yasayan tüm uluslarin dillerini bilirdi zaten.biz fevkalade idik ailecek.bakan bir daha bakardi.seven bir daha severdi.evimize gelenler de bir daha bir daha gelirlerdi.gelen misafirler de bizden vasatti heb zaten.biz en saf irk,en güzel DNA,en iyi bagisiklik sistemleriydik.insanlar cümlelerinde heb su kliseyi kullanirdi bizim yanimizda,baskalarindan bahsederken “sizden iyi olmasin …” devamini öyle getirirlerdi cümlenin.biz de kimseden iyi degildik zaten.bosuna ugrasirlardi.kimse de bizden iyiydi.bes vakit namazlar,hebimizin bildigi faydali bilgiler,birlikte yedigimiz ögün yemekleri bizim övünc kaynaklarimizdi.babamla annem harika bir kari-koca.biz de barmakla gösterilesi evlatlardik.harcliklarimiz esit dagitilir,tabaklarimiz esit miktarda doldurulur,camasirlarimiz heb ayni yumusaticidan kokardi.anamiz vali pasanin kizi babamiz da Beyrut kralinin ikinci ogluydu.soyumuz soysuz,ekmegimiz tereyag ile balliydi.boylarimiz uzun,bellerimiz ince,akillarimiz da azcaydi.en az akli olan da bendim.kornaya bas kornaya.

http://www.izlesene.com/video/korna-sesi/1220453

yukaridaki linkteki sey de tam olarak basilmasini istedigim korna seysi.

Ben büyük B.

Benim büyük B.’m

Bir kücügüm ortanca B.

Bir baska en kücügüm B.

ayaginda kundura yar gelir dura dura

vah bana vah’lar bana.ah bana ah’lar bana.

Hassiktir.

One Comment on “babam da farkliydi zaten.”

  1. nullcomplex dedi ki:


Bir Cevap Yazın

