Kral Faysal.

zamazingo,hobbala cibbo,lastika tak tuk,kutum ti mukuk,kirimenko bazingo,şaka mingo kabizyo.

kirarim lan ne varsa sonra da seni gebertirim de gözünün yasina bakmam.

Türkçe olarak yeni kelimesinin yanindaki oka fareyi basili tuttugum zaman,ingilizce bir kelime olduguna kanaat getirdigim post yazan kisma basinca iki defa tik tik,beni yeni yazi yazabildigim yere getiriyor,borumu istedigim gibi öttürdügüm blogumda.suursuzca ahkâm kesebildigim,atib tutabildigim- ben her seyi biliyormusum ya- yegane yer.sadece bana ait.öyle ki; ayilardan bahsettigim yazilari sadece ben okuyabiliyorum.kendi kendime aldigim sahane kararlarimdan birisi de bu.”ayi” icerikli seyleri sadece ben bilecegim.

cok tehlikeliyim ben.zehirli sarmasigim,kan emiciyim,yabiskan sülügüm.hani su muzur ya da hinzir dedikleri her yerde yetisebilen;suya,günese ve farkli tobrak türlerine ihtiyaci olmayan kötü bitkilerdenim.kötü demek ayib olur.bitkilerdenim iste.kabak cekirdegi misali göze hos görünen ama agizda acimsi tat birakan bir sey.zaten kabak cekirdeginin bir kismi heb kabukta kalir.adami deli eder.beni ediyor.beni deli ediyor bu kabak cekirdekleri!

annem evden sonsuza kadar gitmemi isterken,babam hicbir yere gitmeyeyim diye gözümün icine bakiyor.ben de bu esnada neyi neyle giysem acaba diye zor sorunlarla bogusuyorum.kendi kendine kalan insanlarin cok büyük sorunlari oluyor.genelleme yabmayayim da.herkes ben degilmis.ben de herkes.benim böyle cok büyük sorunlarim var diyeyim.bir yas daha büyüyeyim.agir kadin olayim ben,anlayisli kadin olayim,oturakli,egri oturub dogru tartan adaletli kadin olayim.kadin olayim da camurdan olmayayim.camur da atmayayim kimseye.etik,erdemli davranislar sergileyeyim.yoksa ben bilmiyor muyum ona buna göz süzmeyi,adamlarin gözlerinin icine icine bakib gerdan kirmayi,sesimi incelte incelte tiz kahkahalar atib dikkati kendime cekmeyi.herkes her seyi biliyor da,icine sineni yabib yabmamayi kendi seciyor.secimler bizim.gerisi size kalmis.

böyle seyler var iste.Baris Manco demis ya; “benden öte benden ziyade” diye.ya da senden öte senden ziyade miydi? bilemedim simdi.

deve cüce oynayacagim ben.

bir de söyle bir deyim varmis: aldığı abdest ürküttüğü kurbağaya değmemek.

One Comment on “Kral Faysal.”

  1. nullcomplex dedi ki:


Bir Cevap Yazın

