yüzük kafa-parmak beyin.

Görsel

teneke cay kutularinin icine saklandim ben.buram buram cay koktum.tam teneke kutunun agzini aralamistim ki, rakunun bir tanesi kuyrugunu yüzüme degdirdi.habsirdim ben.o da dönüb bakti bana.korkmustu.ben korkmamistim,habsirmistim.kuyrugu bir sira gri,bir sira beyaz,bir sira siyah ve tekrar bir sira gri renkteydi.son kisim büyük bir sira griydi.sigarasini yakmak icin cakmak ariyordu.ben iki cay tanesini birbirine sürterekten yaktim onun sigarasini.nasildir acaba cay aramoli sigaranin tadi.tesekkür edib gitti.belli ki yalniz icmek istemisti sigarasini.ben de ses etmedim.

ben artik koca kadindim.koca kadin olmak, kocamaya baslayan kadin olmak demek oluyor.zamana meydan okumak icin de bir dize estetik ameliyat gerekiyor.cok sıkıcı be.teneke cay kutusunun icinde kocamak en iyisi.disari hic cikmadan.demlene demlene.zamana meydan okumak diye bir sey de yok.zaman size basti mi samari “sak!” gördün ebeni demek oluyor.

ara sira kutumun icinde sarki caliyor.bazi sarkilar hic tanimadigim insanlari düsündürüyor bana.sarkinin icine saklanmislar sanki.bazi sarkilar da bana sadece seni düsündürüyor.Genellikle arkasindan yagmur getiren sert rüzgâr, ucur beni kacir diyorum.yüzüklerimi takayim bir bir barmaklarima sonra da ucayim.bir sonraki mutsuz zamanima kadar gölgemi sana sere sere.

rakun kokusu aliyorum cok yakinlarda.

yüzük parmagi: orta parmak ve serce parmak arasindaki parmak, adsiz parmak.

bir de isaret parmagi vardir ki diger adi ; salavat parmagidir.

One Comment on “yüzük kafa-parmak beyin.”

  1. nullcomplex dedi ki:


Bir Cevap Yazın

