Dıkşinya dıkşinya.

image

Aklimin icindeki tellere tüneyen kuslar,beyin kivrimlarima yesilin bircok farkli tonunun hic degismeyen beyaz benekleriyle beraber bütünlesen diskilarini birakiyorlar ve ben temizlemezsem üsenerek,o an uyuyarak fark etmeksizin belki…kuruyan diskidan boka dönmüs ve ilk halinden cok daha dayanilmaz bir hal almis bu seyleri kaziyarak cikariyorum.kazirken küfürler savuruyorum lanet bir bebek olarak lanet bir cocuk olarak lanet bir kadin olarak bana
tahammül eden anama.kuslari benimseyerek iyelik ekini takiveriyorum sonlarina “kuslarim” oluveriyorlar.canimmis cigerlerimmis gibi benim.sira sira diziliyorlar neden yabildiklarini bilmedigim tellere.hic agir gelmiyorlar tellerini öyle ki sülalelerini sürülerini getiriyorlar beraberlerinde.seviyorlar beni,asiklar bana.baska hicbir yerde böyle huzurlu olmadiklarini ötüsüyorlar kulagima,ben de kesin lan sesinizi orosbu kuslarin bicleri diyorum.beni bu kadar huzursuz eden bok sürüsü huzurlu olduklari yeri benim beynim secmisler.bak sen! secilmisim ben,kuslarimin boklariyla sicilmisim ben.

Bir teki müstesna.

One Comment on “Dıkşinya dıkşinya.”

  1. nullcomplex dedi ki:


Bir Cevap Yazın

