Pötikare.

image

kendine göre bir plan kurdugun zaman benim kurdugum planlarin uzerine sere serpe uzanmis oluyorsun.zorlama sonucu boyunda olusan bezelerin iclerine kirmizi kan olub doluyorsun.sonra belki pihtilasarak jole kivami aliyor biryantinmiscesine saclara sürülüyorsun.dik dik duruyor saclar.sürenler de tenten oluyor.üstüne giydigin seyler rukus,kurduklarinsa sahane düs.

benim de basimi yaktilar,kafama da tava vurdular.tefal tava.sendeledim yere düstüm.kafami arkaya cevirdim kim vurdu bana lan ?

göremedim.bunlari düsünürken yigildim kaldim.bir adam geldi sonra.ben baygin,o bana baygin.öldüm diye korktu cok.elini basimin altina koydu basimin altinda jöle olan kandan vardi.kokladi seker kokuyordu.öyle cok seker yiyordum ki ben,kanim bile seker kokuyordu.yüzüm gülümsemeli gibiydi.onun yüzündeyse korku vardi.bagrina basti beni.o kahve kokuyordu.naneli dis macununu al asagi etmis kahve kokusu.kollari beni tasimaktan bitab düstü.sendelerken tekrar kaldirdi beni.kalici izlerimiz vardi artik bizim.yüzümüzde kalici izler.rüzgar esmeye basladi.kan damlalari havada dondu kaldi.ne cok kanim varmis benim Aman Yarabbi! ezelden ebede.

sürü psikolojisi bizdeki.atlarsam atlarsin ardimdan.ziblarsam ziblar.kacarsam kacarsin.beni kovalamis olursun.Eskiya mi lan bu dünya ? bizi bize birakan muhafizlar ne iyi adamlardi.zindaydaydik biz artik.nihayet bas basa kaldik.serdik kirmizi pötikare örtümüzü.yedik ictik birlikte gecirdigimiz vaktimizi.limonata ictik sonra üstü taze nane kabli cam bardaktan.el izimiz kaldi disi bugulanan bardakta.el izlerini yok ettik.kirintilarimizi tobladik.silkelendik,temizlendik.Sen demir barmakliklari benim cikabilecegim sekilde genislettin.ben de ciktim o genislikten ferahlikla. üstümüze kocaman aslanlari,dev yilanlari,koca disli timsahlari saldilar.sen hebsini geberttin.foklar zaten zararsizdi.oyun oynamak istiyorlardi.beni omzuna aldin.ordan oraya ucurdun,burdan suraya gecirdin.cöller,göller,denizler,deryalar astik.eski asma köbrülerden gectik.bronzlastik.sonra ben kaymak haline döndüm sen kaldin öyle.ben güzelim sen cirkin.Sen cirkinsin ben güzel.

 

One Comment on “Pötikare.”

  1. nullcomplex dedi ki:


Bir Cevap Yazın

