Kir dizini, yürü.

Simdi bu uzaktaydi boyu benden uzundu karaydi karacaydi alaydi alacaydi siyah üzerine beyaz benekleri uzun kirbikleri vardi nefes alib verirken hirilti cikariyordu kedi degildi ayiydi sanki inek gibi deseni vardi ama inek de degildi burun deliklerinden soguk havaya inat sicacik nefesi cikiyordu soru sordu bana cevab verdim kulak verdim ne dediyse o da razi oldu ne verdimse zil caldi teneffüse ciktik halini gördüm halimi gördüm ayin halini gördüm ay hali gördüm görmek icin egildim görmek icin dogruldum sicacik nefesinde uyudum panda olabilir sandim panda degildi manav gibiydi her meyve vardi dallarinda zamana karsiydi ama zaman gibiydi dogru zamanda benim dogdugum gündeydi masal anlatti tokat atti kendime geldim sendeledim kaldirdi kollarimdan Totoro gibiydi sanki ama Totoro degildi hebsiydi belki sevdigim tüm hayvanlar oydu o ben ne istersem oydu bana mandalin soydu buzdan tabaga koydu hic yemedi soracaktim sen neden meyve yemiyorsun hic diye sormadim tüm meyveler benim olsun ben yeyince o yemis gibi olurdu nasilsa bir de onun yemesine gerek yoktu bu hem sindirim hem bosaltim kaybiydi hoh o benim kanimi emen vambir iligimi kurutan canavar dibimden ayrilmayan dinazor beyninde sürekli beni düsünen ejderhaydi üfürdü yakti beni.

genetigiyle oynanmis misir yiyen adamin genetigi degismis garib hali

One Comment on “Kir dizini, yürü.”

  1. nullcomplex dedi ki:


Bir Cevap Yazın

