Bu sayfa yapım aşamasında.

diamond.

evet ben adi seyleri seviyorum.

adi ve ucuz seyleri.

birinin kullanib eskittigi,kenarini kirdigi,dügmesini kopardigi,desenini sildigi seyleri.

ucuzum ben adiyim.

o yüzden gözüm heb 2. ellerde benim.

bit gelsin pire gelsin istiyorum.

odama pislikler gelsin.

disleri cok sık olan ince telli mavi tarakla saclarimin taranmasini bitlerimin saclarimdan ayrilmasini istiyorum sonra.

büyüdüm bünyemden oldum ben.

sizi sevmiyorum ve sizi sevmiyorum.

degersiz seyleri degerli,boktan seyleri inci gibi barlak yabmayi seviyorum ben.

ben mi? ben paha bicilmezim.

yükte hafif pahada agirim ben.

simdi siktir git.

http://jaredsrustledjimmies.tumblr.com/post/39226209048 burdan aldim o seyi de.

2 Yorum on “Bu sayfa yapım aşamasında.”

  1. nullcomplex dedi ki:

  2. madalle dedi ki:

    kudurma.


Bir Cevap Yazın

