n’oldu ne var? ne var n’oldu?

benim adim animal diger adim hayvan asil adim animal hayvani

Simdi ben bir yazi yazarim bir yazi yazarim ben ben bir yazi yazarim.biri zambak mi dedi zambak dedi biri zambak mi dedi biri.boynuna atki diye dolanan benim kollarim boyunluk sandigin sey  benim omurlarim.oturur bogazina bir sey.nedir bu sey nedir bu sey.düsündüysen bulursun düsünebilirsen mutlaka bulursun.ordan oraya kurulan cadirlardan burdan suraya giden vaburlardan orda burada öttürülen düdüklerden kargasa cikinca arbede yasanir.yasadiklarin hafizanda birikir hatiralar hafizalara kazinir.kus sesleriyle ayi bögürmeleri.bir hayvan gelir cakar agzina agzindan küfür bosalir.küfür ederken zincirler brangalariyla gelir cat cat köyt hayt hurra ayaklarina dolanir.kavrar bileklerini.kir simdi koca koca kayalari elindeki cekicle bakalim.bir zaman sonra duymaz olur kulaklarin bata küte o ritmik sesleri.bin bin bütün vesaitlere bin.vesikalik resim cektir.bütün bos duraklarda in.tekrar bin bin vesaitlere dügmeye basmadan bagir kaptaaaaaan inecek var! ebesiz saklambaclar oyna.ebeleri ebele.olmayan oyun arkadaslarini sobele.avuclara mum dik.tüm adam asmaca oyunlarinda adamlari as.kendine gelmek icin as adamlari.bir adam bulunca sev öb onu.sev sev daha cok sev.severken yak canini vur agzinin ortasina şlakt.kan aksin şib şib.üzülsen de lakin belli etme kaya gibi ol duvar gibi ol zor kadin ol bol giy bol giyen kadin ol.sakla bedenini sakla sakla.gün gelir saklamazsin.üzümleri tobla baglara gir.bahcelerden igdeleri asir.iyi üzümler sarab olsun daha iyi üzümler sirke.ban ekmegini ban ban ban.atesin cikarsa da koy alnina koy koy koy.sirke koksun aglarken akanlar senden.zimbala beni zimbarala beni.zencefil kaynat icir bana.yolumuz bir gün düssün insallah vana.beynir yiyelim otlu otlu.bir sey mi kovaliyor arkandan yavas ye yavas yavas.bogazcigina kacar sonra lokmalar.kivrisik kibrikler de kurtaramaz o zaman seni.süslemissin odani ne o party mi var.bikini partisi mi bikini partisi mi.benim yok ki bikinim.bikinimsizim ben.daha overlok cekilecek benim parti elbisemin kenarlarina.acin müzigi acin.cuvalla para harcamadiysaniz bir anlami yok.ne kadar para harcadiniz bu ezik organizasyona.ay o da para mi be.ben bi party vereyim de görün siz.görün gördügünüzle de kalin.ama bir sey asirmak yok giderken.gördügünüz size kalsin yeter.asirilan her sey asirilan her seydir.bic ettiniz lan ne var ne yok yagmaladiniz ama cok salaksiniz tüm meyveleri bana biraktiniz gülen suratim bundandir zira.ben mi.ben ne mi diyorum ne mi ben diyorum.

ben diyorum ki; gel bi öbeyim seni gel gel gel .

link : http://bryonyhopkins.blogspot.com/2011/05/party-animal.html

One Comment on “n’oldu ne var? ne var n’oldu?”

  1. nullcomplex dedi ki:


Bir Cevap Yazın

