bor ayı.

the fat bear

Hafızası üç gün olan bir sincaba aşık olabilirdim belki,ya da balıkçıl bir baykuşa.balıkçıl baykuşlar ömür boyu eş kalırlar.ben çok az bulunan iri ve gizemli bir ayiya sevdalandım.üstüme gecelik yaptım o ayıdan,parmağıma yüzük yaptım,boynuma kolye,kulaklarıma küpe,göğsüme broş yaptım.beni güldürmesi için şebek yaptım ben onu.üzmeye hakkı olsun diye de başıma taç yaptım.evet,ayıdan yaptım tüm bunları.iri ve gizemli bir ayı yetiyor da artıyor bunların hepsini yapabilmek için.bir de hep sıcaklar.tek eksikleri sizi ısıtmayı pek bilmemeleri.öğrenebilirler mi,bence bu ayı öğrenebilir.yüzü her uykudan kalktığında sanki kış uykusundan yeni kalkmışçasına mahmur ve yumuk.kocaman pençeleri var ve kız gibi yemek zevkleri.yemek derken” toz şeker”.

iyi geceler.

prizmalı ayı için; http://jamiemillsillustration.blogspot.com/2011_02_01_archive.html

 

One Comment on “bor ayı.”

  1. nullcomplex dedi ki:


Bir Cevap Yazın

