Topkapı yolcusu kalmasın.

kurşun kalem yiyen ekmek dilimi

Güzelliğin bir sınırı var mesela.çirkinliğin bir sınırı var.güzel olmanın yolları var.daha çirkin olmanın daha çok yolları var.zayıflığın sınırları var az daha zayıf değilsen şişmansın çünkü.sınırları olmayan şeyler de var.

unutulmama arzusu var insanda mesela.eskiden hayatına girdiğin adam ya da kadınlar tarafından hatırlanma tatmini var.tatminsizlik diye bir şey var.malla mülkle,kadınlarla,adamlarla tatmin olamama gibi örnekleri var.

intihar diye bir şey var mesela.iple ölme isteği,tüp gazı bırak açık kalsın şekli,bolca hap yutmayla olanı var.mektupluları,mektupsuzları,arkasından borç bırakanları,intihar süsü verilmiş olanları var.ha bir de intihar etmeyi beceremeyenleri var.

çok güzel adamlar var.

çok güzel kadınlar var.

zıkkım yiyesiceler yanında zıkkım içesiciler var.sevmediklerim var benim mesela bolcana.insan seven yanımı kapamışçasına küstahlığım.külahımı orda burda bırakmışlığım var.

dilinizi anlamıyorum ve ben anlamadığım her şeyin içine sıçıyorum.

makarnadaki salçayla,salça olanlar arasında …

ve bir tırnak açıyorum ” anlamsız bulunan bütün cümlelerim klinik testlere tabi tutulmuş ve hassas olduğum şeyler doğrultusunda,dermatologlar tarafından kullanılabilir şeklinde onaylanmışlardır.”

tüm hastalık hastalarını öpüyorum *

One Comment on “Topkapı yolcusu kalmasın.”

  1. nullcomplex dedi ki:


Bir Cevap Yazın

