focus.

gozum gozume girdi

Kendini kedi sanırmış.Peri sanırmış.Narin sanırmış anlamlı ve de güzel.Bir de öyle sanıldığını sanırmış.Varsayıldığını felan işte.Kafasında kurarmış.Kabullenmeden,kabullenip bu kesin böyledir herhalde demeden.Bu kesinlikle böyledir diye bir şey de var mıymış? Varsa da ben bilmiyorum.Şimdi ben bunu öğrendim işte.Ben sanıyormuşum.Bir evvelki yaşımdan buna kadar öyle yapıp etmişim.Korkağım da hem ben.Hem çözemiyorum da ben.Köprücük kemiğim kırılıyor benim sonra.Kuramıyorum köprüleri ben.Bazı şeyler hep o bazı şekillerde tekerrürler ederek devam ediyor.Ben mümkün olmayanı isteyerek tekerrürlerle boğuşaraktan, yeni baştan tarih yazmak istiyorum ama tarihler de tekerrürlerden ibaret.İşte buradan sonrasına yetişilmiyor.
İnsanların iki eli var.Bir dolu el her zaman daha iyi bir boş elden.Dolu olan elindekini dolu sandığın elindekinden saklamak da gerekiyor bazen.Boşluklar dolulukları yiyor bence.Dolulukların boşlukları yeme gibi bir lüksü de yok.Benim de yok lüksüm.Hem boşum hem dolu ben.
Acıklı hikayeler,tek bacağı olmayan bir geyik,keşke tek başım olaydı diyen bir iki başlı ejderha,kuyruğunun yerine yenisi çıkmayan bir kertenkele.Vah ben de diyordum ki; yeni yaşım beni sevdi galiba diye de.Diye de demişim de.Kendimi kandırmışım da.Öyle sanmışım da ben.Anlaşılamayan şeyler de yazıyorum ya ben.Hani üstü kapalı mesajlar veriyorum.Bazen aklımda düşündüklerimle avunup kendimi rahatlatıyorum ya ben.Ya beyaz ya da bok ya benim düşündüklerim.Bok olunca bir defa zor oluyor beyazlık da bir defa.Sonra boklu beyaz oluyor o da çok boktan be abi.
Sorular soruluyor,soru işaretleriyle.Bazen ünlemli sorular var.Bu ünlemli olanlar soru işaretini haketmemiş demek değil.İçinde şiddet var demek.Soru işareti yetememiş ona demek.Daha iyisi olan ünleme layık demek.Soranın içinde çığlık var demek.Korktu demek,üzüldü demek,korkacağı ya da üzüleceği bir şey sordu demek,cevabını duyduğu anda içinden tam tersini düşünüyordu demek.üzüleceği bir şey sordu ve üzüldü demek.Cevabın sonuna da bir ünlem gerek.Üzüldü diye.

One Comment on “focus.”

  1. nullcomplex dedi ki:


Bir Cevap Yazın

