Evrim tablosunda çok çok baştan 3. ya da 4.’sündür. Fazlası değil.

Şurada şu adamlar dururken ve dinlenme sayıları binleri geçemezken, sırf götü açık diye milyonlarca kez dinlediğiniz karıların ben taaa aq. Sizin de taaa aq.

Orosbu çocukları.

Bu fukaralar da bir karı olmadıklarından kaybetmiş bir de götü açık karılarla klip çekmediklerinden. Üzülmeyiniz beyler ben sizi dinlerim.

 

Az insan olun.

Beynimde 5 adet nöronum varmışçasına sinirlendim ve ben sinir olduklarımın peşini asla bırakmam.

İnadım babamdandır, babamın soyundandır nokta.

Bir Cevap Yazın

