Fiziğim tedavim.

illustration bang bang

Büş bahçelerinin düş ormanlarında zıplaya zıplaya üstünden geçtiğim çimen görünümündeki mantar kafaların aslında kamuflaj olmuş erkekler olduğunu çok geç fark etmiştim. Ben afet-i devran, 10 puanlık bir yavru ceylandım. Egom tavan yapıp beni ordan oraya uçururken şöyle dedim kendi kendime, ” kaç yavrum, kaç ki değerin artsın. Kaçan kovalanır ve azimli şıçan duvarı deler – buradaki sıçan fare anlamında olandır -“

illustration bingo

Ben ki kuzguna şahin görünen yavrusu, çok da güzel sallarım. Şimdi bir de eşcinselimsi güzel bir oğlanla klib çekmek vardı ki, olmuyor işte n’aparsın. Hem zaten hiç eşcinsel bir erkek arkadaşım olmadı. Olabilirdi.

Aklımı oynatmamın böbreküstü bezlerimin psikolojik sorunlarımdan etkilenerek hayalet enzimler salgılamasından kaynaklandığını öğrendim.

Bu kadar çok işememeliydim.

link içün ; http://aplacebothwonderfulandstrange.tumblr.com/


One Comment on “Fiziğim tedavim.”

  1. nullcomplex dedi ki:


Bir Cevap Yazın

