Katıla katıla katliam kahkahası.

Bana bakan gözleriniz kör olsun. Sen geber yanındaki de gebersin. Hepiniz gebersin. Katliam olsun. Sonra da yalanlarınız ortaya çıksın. Bir katliam da o zaman olsun.

Lakin biri cinayet işler de üstüme kalır diye korkuyorum. Biriktirdiğim bütün hayvanlar canlanıverir de ortalığı cehenneme çeviriverirler ben de köşemde oturur kıs kıs gülerim diye de hevesleniyorum içten içe.

teflon tava demir ağabeyle tekme tokat kavga etmiş. tava kazanmış.

Ben onlara köleyim, onlar bana hiç köle olmadılar. Hepsine ucuz fiyatlar biçtim. Daha fazla ederleri olduğu halde. İkinci ele ve katlarına olan düşkünlüğüm beni köleleştirdi. Ve boynuma zincirden bir tasma geçirdi. Gözlerimi oyup kömür koydu. Bacağımı kırdı, göğsümün birini yedi, bir elimin orta parmağını, diğer elimin hem orta hem yüzük parmağını kemirdi, benliğimi bozdu, tasmamı sıktı da sıktı. Kaçmak istiyorum ama nereye gitsem beni bulacak biliyorum. Çok canımı yakıyor ama ona yine de inanıyorum. Yıldızlara demirden ipler bağladım. Kafama topraktan çömlekler geçirdim. Çıplak gezmeye başladım ve ben çıplak gezeli kötülükler çoğaldı. Bir bir söndü yıldızlar teflon tavalar savaşı kazandı. Leylekler kafamdaki çömleklerde yumurta pişirdi. Ben yiyemedim. Mutsuzluk okları fırlattım dört bir yana. Tüm artıları bir gece değiştirdim eksilerle. Kendi eksilerimiyse başımın tacı yaptım. Yaşım 22-23. O zamanlar da biliyodum adımın anlamını ama ben hep tersini yaptım. Gecekondu mahallesinden elitler bulvarına doğru yürürken çok kocaman bir yanlış yaptığımı anladım ve tekrar gecekondu mahalleme geri döndüm yokuş yukarı. Yani şimdi çörek otu zencefil olabilir mi ?

Bir de çok güzel sesin var senin be.

Güzel şey için de;  http://www.dariasgallery.blogspot.com/

One Comment on “Katıla katıla katliam kahkahası.”

  1. nullcomplex dedi ki:


Bir Cevap Yazın

